عنوان "معاونت امور رسانه‌ای و تبلیغات" جایگزین معاونت مطبوعاتی شد

عنوان “معاونت امور رسانه‌ای و تبلیغات” جایگزین معاونت مطبوعاتی شد


به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین از مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، در پی موافقت سازمان اداری و استخدامی کشور، محمدمهدی اسماعیلی با توجه به تغییرات در قانون مطبوعات در وزارت فرهنگ بر تغییر نام این معاونت به معاونت امور رسانه‌ای و تبلیغات تاکید کرد.
محمدمهدی اسماعیلی با اشاره به اهم دلایل تغییر این نام تاکید کرده است: نام‌های این معاونت با توجه به وظایف محوله هیچ‌کدام گویای همه‌ فعالیت‌های آن نیست؛ به‌ویژه با وظیفه نظارتی بر رسانه‌ها که بعدها به آن افزوده شد.
وی همچنین یکی از ماموریت های این معاونت را نظارت بر امور تبلیغاتی کشور دانست که در نام جدید این ماموریت لحاظ شده است.
گفتنی است؛ معاون این معاونت در حال حاضر در دولت سیزدهم فرشاد مهدی‌پور است که با مأموریت محوری بازآرایی نظام رسانه ای کشور، از سوی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی دولت سیزدهم منصوب شده است.
همچنین این معاونت یکی از معاونت‌های مهم در وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی است که وظیفه اعطای مجوز به خبرگزاری‌ها و نشریات، نظارت بر مطبوعات و جراید و روزنامه‌نگاری و اطلاع‌رسانی در فضای مکتوب و نیز فضای مجازی را بر عهده دارد.

۵۷۵۷

منبع خبر : www.khabaronline.ir

بروز ترین اخبار دنیا در یک لوقمه با پایگاه خبری لوقمه


حتما ببینید

اندیشه‌های پدر علوم ارتباطات ایران بازخوانی می‌شود

اندیشه‌های پدر علوم ارتباطات ایران بازخوانی می‌شود

همزمان با دهمین سالگرد درگذشت مرحوم دکتر کاظم معتمدنژاد، انجمن ایرانی مطالعات فرهنگی و ارتباطات …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *