بازی The Witcher 4

داگ کاکل به صداپیشگی در بازی The Witcher 4 علاقه دارد

داگ کاکل (Doug Cockle)، صداپیشه شخصیت «گرالت» Geralt of Rivia، شب گذشته در یک مصاحبه اعلام کرد که مشتاق است بازی The Witcher 4 حضور داشته باشد.

داگ کاکل که پیش از این در دیگر بازی های ویچر ، صداپیشه گرالت بود، گفت که علاقه دارد در پروژه‌های آینده‌ی CD Projekt Red، از جمله The Witcher Remake و The Witcher 4 نیز باشد.

«داگ کاکل» به صداپیشگی در بازی The Witcher 4 علاقه دارد

«داگ کاکل»، علاقه خود را به فرنچایز The Witcher نشان داد و آرزو کرد تا برای همیشه صداپیشگی گرالت را بر عهده داشته باشد. او همچنین اظهار داشت که از پروژه‌های آینده این استودیو خبر ندارد و هنوز پیشنهادی برای صداپیشگی این شخصیت برای او ارسال نشده است.
او در مصاحبه‌ای که «IGN» داشت گفت:

من تا زمانی که توان دارم، می‌خواهم به صداپیشگی شخصیت گرالت ادامه دهم. این شخصیت برای من بیش از یک نقش در یک بازی ویدئویی است؛ بلکه بخشی از وجود من شده.

بازی The Witcher 4
اطلاعات زیادی از ریمیک The Witcher در دسترس نیست. این بازی ابتدا با نام رمز Canis Majoris معرفی و سپس به عنوان The Witcher Remake تأیید شد. استودیوی Fool’s Theory مسئول توسعه این ریمیک بوده و اکنون در حال کار روی این پروژه است.
علاوه بر این ریمیک، بازی ویچر 4 توسط استودیوی «سی دی پراجکت» نیز در دست ساخت قرار دارد. در کل، این اظهارنظر از «داگ کاکل» نشان می‌دهد که او به شدت علاقه‌مند به ادامه همکاری با CD Projekt Red در پروژه‌های آینده The Witcher است.

منبع خبر : figar.ir

بروز ترین اخبار دنیا در یک لوقمه با پایگاه خبری لوقمه


درصورت نیاز برای ارتباط با مدیریت سایت، بر روی “ارتباط با مدیریت وبسایت” کلیک کنید.

حتما ببینید

درآمد یک میلیارد دلاری ولو از Counter-Strike در سال 2023 | پایگاه خبری لوقمه | Lughme

درآمد یک میلیارد دلاری ولو از Counter-Strike در سال 2023

یک گزارش جدید نشان می‌دهد که شرکت ولو (Valve) نزدیک به یک میلیارد دلار از …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *