نتفلیکس

نتفلیکس 30 بازی ویدئویی خواهد ساخت

طبق اعلام رسمی نتفلیکس این شرکت قدرتمند قصد دارد حضور خود را در صنعت بازی‌های ویدئویی به‌طور جدی تقویت کند و اخیراً یک به‌روزرسانی جدید درباره پروژه‌های آینده خود منتشر کرده است.

به گفته مدیر عامل شبکه «Netfilx»، در سال جاری این شرکت 30 بازی، از جمله سه‌گانه بازی GTA که به تازگی در دسترس قرار گرفته است را منتشر می‌کند. همچنین، نتفلیکس در سال 2023 دو بازی به نام‌های Oxenfree II: Lost Signals و Netflix Stories: Love is Blind را معرفی کرد که توسط خودش ساخته شده‌اند.

نتفلیکس 30 بازی ویدئویی خواهد ساخت

طبق اعلام مدیر عامل شبکه «Netfilx»، در سال 2024 نیز چهار بازی جدید به سرویس نتفلیکس اضافه خواهند شد که شامل Game Dev Tycoon، Sonic Mania Plus، FashionVerse و Cozy Grove: Camp Spirit می‌شود. آخرین عنوان توسط خود نتفلیکس توسعه یافته است. درباره سایر پروژه‌های در حال توسعه این شرکت، اطلاعاتی در دسترس نیست.
نتفلیکس
این کمپانی، با انتشار یک پست در فضای مجازی درباره بازی های Netfilx گفت:

تا پایان سال، شرکت ما قصد دارد 86 بازی را به مشترکین سرویس بدون تبلیغات خود ارائه دهد که همگی با خریدهای درون برنامه‌ای همراه هستند. همچنین، در حال حاضر نزدیک به 90 بازی دیگر در حال توسعه توسط ما قرار دارند. با نزدیک به 90 بازی دیگری که در حال توسعه هستند، ما کار خود را به صورت جدی آغاز کرده است.

منبع خبر : figar.ir

بروز ترین اخبار دنیا در یک لوقمه با پایگاه خبری لوقمه


درصورت نیاز برای ارتباط با مدیریت سایت، بر روی “ارتباط با مدیریت وبسایت” کلیک کنید.

حتما ببینید

درآمد یک میلیارد دلاری ولو از Counter-Strike در سال 2023 | پایگاه خبری لوقمه | Lughme

درآمد یک میلیارد دلاری ولو از Counter-Strike در سال 2023

یک گزارش جدید نشان می‌دهد که شرکت ولو (Valve) نزدیک به یک میلیارد دلار از …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *