حرف‌های کارگردان «مگه تموم عمر چند تا بهاره» درباره حال وهوای کارهایش | سروش صحت : به دنبال خلق جهانی سرخوشم

حرف‌های کارگردان «مگه تموم عمر چند تا بهاره» درباره حال وهوای کارهایش | سروش صحت : به دنبال خلق جهانی سرخوشم

سروش صحت درباره شخصیت‌های سریال «مگه تموم عمر چند تا بهاره؟» گفته که همه آنها از دل طبقه متوسط جامعه بیرون آمده‌اند ونمونه‌هایی غلو شده از آدم‌هایی هستند که اطرافمان می‌بینیم.آدم‌های خوب یا بد مطلق نیستند.

به گزارش فیلم‌نیوز، سروش صحت، کارگردان سریال «مگه تموم عمر چند تا بهاره؟» در نشستی که دوشنبه ۲۷ آذر توسط دانشجویان ارشد مطالعات فرهنگی و رسانه دانشکاه علامه طباطبایی برگزار شد، درباره کاراکترهای این سریال به نکات جالبی اشاره کرد.

صحت توضیح داد که شخصیت‌های این سریال، غلو شده شخصیت‌هایی هستند که در اطرافمان می‌بینیم و گفت: «من و ایمان صفایی سال‌هاست که با همدیگر می‌نویسیم و مدل فکر کردنمان به هم بسیار نزدیک شده است. من و ایمان از دل طبقه متوسط بیرون آمده‌ایم و دانش و شناخت زیادی از طبقات پایین یا بالاتر جامعه ایران نداریم. در نتیجه تمامی کاراکترهایی هم که در سریال «مگه تموم عمر چندتا بهاره؟» می‌بیند، از همین طبقه و به گونه غلو شده آدم‌های اطراف ماست.»

«شاهین»،«رزاقی» و «عمو جلال» از شخصیت‌های جذاب سریال «مگه تموم عمر چندتا بهاره؟» هستند.

او درباره اینکه چرا در تمام آثارش یک شخصیت زن بی‌منطق و عصبی مثل «گلی» حضور دارد، توضیح داد:«در واقع «گلی» آدم بدی نبود و ضمن این که درام، نیازمند کاراکترهای مختلفی است.آنقدر در زندگی سعی کردم آدم خوبی باشم و انقدر بدی کردم که سیاه‌نامه‌تر از خود کسی نمی‌بینم.»

او در ادامه درباره دلایل انتخاب ویژگی‌های شخصیت‌هایش توضیح داد: شما در سریال‌هایی مانند «ساختمان پزشکان» و «پژمان» و… نگاه کنید که کاراکترهای مرد هم خیلی عاقل نیستند. این جهان، برای من جهان واقعی و حتی فانتزی هم نیست. این جهان، برای من، جهانی سرخوش است. دوست دارم تا کاراکترهایی که خلق می‌کنم، هیچ آدمی خوب یا مطلق نباشد؛ زیرا متاسفانه و خوشبختانه آدم خوب و یا بد مطلق ندیده‌ام. همه ما طیف مختلف خاکستری هستیم و عوامل بیرونی بسیار زیادی در ما تاثیرگذار است.»

«مگه تموم عمر چند تا بهاره؟» به کارگردانی سروش صحت، پنج‌شنبه‌ها در پلتفرم‌های فیلیمو و نماوا منتشر می‌شود. این سریال همزمان با آخرین روز پاییز پرونده‌اش با پخش قسمت بیست وپنجم بسته می‌شود.

منبع خبر : www.filmnews.ir

بروز ترین اخبار دنیا در یک لوقمه با پایگاه خبری لوقمه


حتما ببینید

پیشنهاد آخرهفته فیلم‌نیوز در بخش«کاناپه» | امروز روی کاناپه فیلم «صادق کرده» ساخته ناصر تقوایی را ببنید | انتقام

پیشنهاد آخرهفته فیلم‌نیوز در بخش«کاناپه» | امروز روی کاناپه فیلم «صادق کرده» ساخته ناصر تقوایی را ببنید | انتقام

فرانک کلانتری | صادق کرده حالا بخشی هویت تاریخ سینمای ایران است که سال ۱۳۵۱ …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *