یک ایرانی آقا گل راگ فوتبال جهان

یک ایرانی آقای گل راگ فوتبال جهان

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ احسان معینی با ۸۱۰ گل تا به امروز رکورددار بیشترین گل زده راگ فوتبال در جهان می‌باشد که از این ۸۱۰ گل ۵۰۸ در مسابقات تایگرز فوتبال و ۳۱۲ گل آن در مسابقات لاین فوتبال را به نام خود ثبت کرده است که مجموعاً با ۸۱۰ گل تا به امروز بالاترین تعداد گل به ثمر رسیده در جهان را به نام خود ثبت کرده است.

طبق اطلاع رسانی وب سایت رسمی فدراسیون جهانی راگ فوتبال، معینی نه تنها رکورد داره آقای گلی راگ فوتبال در جهان است بلکه رکورددار هد شیرجه‌ای در تایگرز فوتبال در جهان هم است و تنها کسی در جهان که توانایی زدن گل هد شیرجه‌ای را در جهان دارد و رکورد دار آن درمسابقات رسمی است. معینی بار ها در مصاحبه های خود گفته: آرزوی من این است که این رکوردها در جهان توسط ایرانی‌ها جابجا شود و اون روز دیر نیست.

یک ایرانی آقا گل راگ فوتبال جهان

یک ایرانی آقا گل راگ فوتبال جهان

جالب این است که در راگ فوتبال شاخه لاین فوتبال معینی تنها بازیکنی در جهان است که رکورددار زدن گل سوپر نوا در جهان است و تنها کسی که توانسته در مسابقات رسمی این گل را به ثمر رساند. از دیگر رکوردهای او زدن انواع گل‌ها در یک تورنومت است و او توانست در مسابقات قهرمانی کشور سال ۱۳۹۰ بیش از ۸۵٪ از انواع گل در شاخه لاین را به سمر برساند که شامل هد .قیچی .‌برگردان .سوپر نوا. پنالتی. کرنر .اوت .شوت ایستگاهی .سنت و…بوده و از این نظر یک رکورد بی نظیر از انواع گل به سمر رسیده در جهان است.

یک ایرانی آقا گل راگ فوتبال جهان
تصویر هد شیرجه‌ای معینی با لباس رسمی از پروازهای بی نظیر او برروی زمین های تایگرز فوتبال و یکی از عکسهای تاریخی و ماندگار تاریخ ورزش ایران از بنیانگزار ورزشهای نوین ایرانی است

اما شگفتی بزرگ دیگر در مورد احسان معینی این است که وی تنها بازیکن راگ فوتبال جهان است که با بیش از ۴۰ عنوان قهرمانی در مسابقات لوکال و رسمی بالاترین عنوان قهرمانی را در جهان با بیش از ۴۰ عنوان قهرمانی از آن خود نموده است و رکورددار عنوان قهرمانی در جهان است.

یک ایرانی آقا گل راگ فوتبال جهان

251251

منبع خبر : www.khabaronline.ir

بروز ترین اخبار دنیا در یک لوقمه با پایگاه خبری لوقمه


حتما ببینید

شعار عجیب برنابئو برای ژاوی!

شعار عجیب برنابئو برای ژاوی!

به گزارش خبرگزاری لوقمه؛ رئال مادرید در بازی هفته بیست و چهارم لالیگا به مصاف …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *