استودیوی جدید سونی

غیر رسمی: شرکت سونی یک استودیوی جدید تأسیس خواهد کرد

به تازگی شایعه‌ای در فضای مجازی در حال دست به دست شدن است که گزارشی از افتتاح استودیوی جدید سونی را ارائه می‌دهد و در ادامه به جزئیات آن می‌پردازیم.

کاربری به نام @Zuby_Tech در شبکه اجتماغی ایکس (توئیتر سابق) شایعه‌ای را منتشر کرد که تشکیل یک استودیو داخلی توسط کمپانی سونی به همراه کارکنان سابق Deviation Games را گزارش می‌دهد.

استودیوی جدید سونی در راه است؟

«فرد تامپسون» که یکی از کارمندان سابق Deviation Games است، به نظر می‌رسد کارگردانی یک پروژه اعلام نشده را بر عهده دارد. تصاویر پروفایل‌های برخی از کارمندان کلیدی در یک توییت نشان داده شده، با این حال هیچ اطلاعاتی درباره پروژه‌های مورد نظر در دسترس نیست.
همچنین، «JCBackfire» که یکی از طراحان بازی است، اعلام کرده که در حال حاضر برای «جسیون بلاندل» کار می‌کند. «بلاندل»، بنیان‌گذار شرکت Deviation Games بود و در سال 2022 این استودیو را ترک کرد.
استودیوی جدید سونی
استودیو Deviation Games نیز از جمله استودیوهایی بود که با اخراج‌های گسترده مواجه شد. این استودیو بدون ارائه هیچ توضیح رسمی، 90 کارمند خود را اخراج کرده بود. هر چند که اخیراً برخی شایعات مبنی بر تحت تاثیر قرار گرفتن استودیوهای سونی، از جمله Insomniac Games به دلیل حملات سایبری به گوشه و کنار پخش شده، اما باید اشاره کرد که این موضوعات تنها شایعه هستند و هیچ گونه تأییدیه‌ای از سونی در این مورد صادر نشد.

منبع خبر : figar.ir

بروز ترین اخبار دنیا در یک لوقمه با پایگاه خبری لوقمه


درصورت نیاز برای ارتباط با مدیریت سایت، بر روی “ارتباط با مدیریت وبسایت” کلیک کنید.

حتما ببینید

درآمد یک میلیارد دلاری ولو از Counter-Strike در سال 2023 | پایگاه خبری لوقمه | Lughme

درآمد یک میلیارد دلاری ولو از Counter-Strike در سال 2023

یک گزارش جدید نشان می‌دهد که شرکت ولو (Valve) نزدیک به یک میلیارد دلار از …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *