تبدیل شدن فیلم Leo به پربیننده‌ ترین انیمیشن تاریخ نتفلیکس

انیمیشن Leo پربیننده‌ترین انیمیشن نتفلیکس شد

چندی پیش، سرویس استریم «نتفلیکس» تأیید کرد که انیمیشن Leo به پربیننده‌ترین انیمیشنی که تاکنون اکران کرده است تبدیل شده و بسیاری حضور آدام سندلر را دلیل اصلی این رکوردشکنی می‌دانند.

در کنار انتشار انیمیشن لیو ، مسابقه Squid Game: The Challenge نیز توانست 20.1 میلیون بیننده را در هفته ابتدایی خود جذب کند و به پربیننده‌ترین عنوان تلویزیونی نتفلیکس در بریتانیا تبدیل شد.

تبدیل شدن انیمیشن Leo به پربیننده‌ترین انیمیشن تاریخ نتفلیکس

انیمیشن سینمایی لیو با صداپیشگی بازیگر مشهور، «آدام سندلر»، به پربیننده‌ترین انیمیشن بلند تاریخ نتفلیکس در هفته اول انتشار آن تبدیل شد. این کمپانی اعلام کرد که انیمیشن لیو توانست در هفته اول اکران خود، 34,6 میلیون بیننده را جذب خود کند و بالاتر از فیلم The Killer «دیوید فینچر» قرار گرفته که در سومین هفته پخش خود 8,8 میلیون بیننده را داشت.
تبدیل شدن فیلم Leo به پربیننده‌ ترین انیمیشن تاریخ نتفلیکس
در این فیلم کمدی موزیکال، «آدام سندلر» نقش یک مارمولک 74 ساله به نام لئو را بازی می‌کند که همراه با یک لاک‌پشت (بیل بر)، در یک کلاس درس در فلوریدا گیر می‌افتند. وقتی لئو متوجه می‌شود که تنها یک سال دیگر زنده خواهد بود، برای تجربه زندگی خارج از کلاس، نقشه‌ای را برای فرار می‌کشد.
از دیگر صداپیشگان این فیلم می‌توان به «سیسیلی استرانگ»، «جیسون الکساندر»، «سیدی سندلر»، «سانی سندلر»، «راب اشنایدر»، «جو کوی»، «جکی سندلر»، «هایدی گاردنر»، «رابرت اسمیگل»، «نیک سواردسون»، «استفانی شو» و «نیکلاس تورتورو» اشاره کرد.

منبع خبر : figar.ir

بروز ترین اخبار دنیا در یک لوقمه با پایگاه خبری لوقمه


درصورت نیاز برای ارتباط با مدیریت سایت، بر روی “ارتباط با مدیریت وبسایت” کلیک کنید.

حتما ببینید

پیشنهاد آخرهفته فیلم‌نیوز در بخش«کاناپه» | امروز روی کاناپه فیلم «صادق کرده» ساخته ناصر تقوایی را ببنید | انتقام

پیشنهاد آخرهفته فیلم‌نیوز در بخش«کاناپه» | امروز روی کاناپه فیلم «صادق کرده» ساخته ناصر تقوایی را ببنید | انتقام

فرانک کلانتری | صادق کرده حالا بخشی هویت تاریخ سینمای ایران است که سال ۱۳۵۱ …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *