دومین نشست رویداد ابر باهار در مرکز رشد و کارآفرینی دانشگاه هنر برگزار می‌شود

دومین نشست رویداد ابر باهار در مرکز رشد و کارآفرینی دانشگاه هنر برگزار می‌شود


به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین این نشست توسط مؤسسه و واحد فن‌آور افرامانا در مرکز رشد و کارآفرینی دانشگاه هنر برگزار شده و ویژه‌ی هنرمندان است.

ایمان رضایی در این رویداد رایگان، به طرح مباحثی درباره‌ی کودک درون و خلاقیت هنری می‌پردازد که هنرمندان برای خلق اثر هنری بیش از پیش به آن نیاز دارند.

بر اساس این گزارش، این تسهیل‌گر هنری می‌گوید: منظورمان از هنرمند، همه‌ی کسانی‌ست که برای بیان ذهنیات‌ِشان بیش از هر متریالی به احساساتی شفاف، بیانگر و خلاقانه نیاز دارند. شفای کودک درون و درک عمیق آن، از لازمه‌های هر هنرمندی است تا بتواند در مسیر آشنایی و شفای کودک درون خویش، لایه‌های عمیق شخصیتی و خصوصن احساسات پنهان‌مانده و سرکوب‌شده را مشاهده، ابراز و ادراک کند و به بهترین شکل در زیست شخصی و حرفه‌ای مورد بهره برداری قرار دهد. هم‌چنین در خلاقانه‌ترین شرایط ممکن دست به خلق اثار هنری منحصربه‌فرد و جسورانه بزند.

رضایی در پایان اضافه می‌کند: در این نشست، در کنار هم این مسیر پر از معجزه را مرور خواهیم کرد و ملاقات عاشقانه‌ای با کودک درون شگفت‌انگیزمان خواهیم داشت. مشتاق دیدار شما و کودک‌های نازنین درون‌تان هستیم. علاقه‌مندان برای شرکت در این نشست می‌توانند با هماهنگی و رزرو قبلی، در تاریخ و زمان یادشده به سالن نگارخانه‌ی مرکز رشد و کارآفرینی دانشگاه هنر مراجعه کرده یا با شماره های این مرکز تماس بگیرند.

منبع خبر : www.khabaronline.ir

بروز ترین اخبار دنیا در یک لوقمه با پایگاه خبری لوقمه


حتما ببینید

اندیشه‌های پدر علوم ارتباطات ایران بازخوانی می‌شود

اندیشه‌های پدر علوم ارتباطات ایران بازخوانی می‌شود

همزمان با دهمین سالگرد درگذشت مرحوم دکتر کاظم معتمدنژاد، انجمن ایرانی مطالعات فرهنگی و ارتباطات …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *