جی تی ای 6: داستانی جدید در دنیایی جدید

بازی GTA 6: تمام آنچه باید در مورد آن بدانید

یکی از موردانتظارترین بازی‌های دنیای گیم به تاریخ انتشار نزدیک‌تر می‌شود. Rockstar Games تأیید کرده است که تریلر GTA 6 در ماه دسامبر منتشر خواهد شد، اگرچه هنوز تاریخ انتشار خود بازی مشخص نشده است. 10 سال از زمانی که Rockstar Games Grand Theft Auto 5 را منتشر کرد می گذرد. پنجمین قسمت از این فرنچایز پس از بازی Minecraft، با فروش بیش از ۱۸۵ میلیون نسخه، دومین بازی پرفروش تاریخ است.

جی تی ای 6: داستانی جدید در دنیایی جدید

شرکت Rockstar Games در ماه فوریه سال ۲۰۲۲ رسماً تأیید کرد که در حال کار روی Grand Theft Auto 6 است. Sam Houser، رئیس جمهور شرکت، در بیانیه‌ای که روز چهارشنبه منتشر کرد گفت که اولین تریلر این بازی برای جشن گرفتن ۲۵ سالگی شرکت در ماه دسامبر رونمایی خواهد شد. اولین بازی ویدیویی Grand Theft Auto در سال ۱۹۹۷ با نقدهای متفاوتی منتشر شد. ۲۵ سال بعد، این فرنچایز مورد تحسین منتقدان قرار گرفته است، بیش از ۴۰۵ میلیون نسخه فروخته است و به طور مکرر در بین بهترین و پرفروش‌ترین بازی‌های ویدیویی قرار گرفته است.

حداقل سیستم مورد نیاز برای اجرای بازی GTA 6

بر اساس شایعات و گزارش‌های منتشر شده، حداقل سیستم مورد نیاز برای اجرای بازی جی تی ای 6 در کامپیوتر شخصی به شرح زیر است:
حداقل سیستم مورد نیاز برای بازی GTA 6:

حافظه رم: ۸ گیگابایت
کارت گرافیک: NVIDIA GeForce GTX 1660
پردازنده: Intel Core i5-6600K
اندازه فایل بازی: ۱۵۰ گیگابایت
سیستم عامل: به احتمال زیاد ویندوز ۱۰

سیستم پیشنهادی برای بازی GTA 6:

حافظه رم: ۱۶ گیگابایت
کارت گرافیک: NVIDIA GeForce RTX 2070
پردازنده: Intel Core i7-8700K
اندازه فایل بازی: ۱۵۰ گیگابایت
سیستم عامل: تا ویندوز ۱۱

تاریخ انتشار جی تی ای 6

تاریخ انتشار بازی جی تی ای VI هنوز به طور رسمی اعلام نشده است. انتظار می‌رود GTA 6 بین ۱ آوریل ۲۰۲۴ تا ۳۱ مارس ۲۰۲۵ منتشر شود، در واقع یکی از اعضای شرکت Rockstar معروف به Tez2، اشاره کرده است که تاریخ احتمالی انتشار بین سال های ۲۰۲۴-۲۰۲۵ است.

برخی قسمت های فاش شده از مپ GTA VI
برخی قسمت های فاش شده از مپ GTA VI

البته، این تاریخ انتشار فقط یک تخمین است و ممکن است با توجه به عوامل مختلفی، تغییر کند. در حال حاضر، تنها چیزی که به طور قطع می‌دانیم این است که اولین تریلر جی تی ای 6 در اوایل دسامبر ۲۰۲۳ منتشر خواهد شد. این تریلر، اطلاعات بیشتری در مورد تاریخ انتشار، داستان و گیم‌پلی بازی ارائه خواهد داد.

قابلیت جدید بازی جی تی ای شش

بر اساس افشاگری‌های منتشر شده، یکی از ویژگی‌هایی که قرار است در Grand Theft Auto 6 وجود داشته باشد، هک کردن است، چیزی که قبلاً در این سری چندان مورد توجه قرار نگرفته بود. سری جی تی ای به طور سنتی بیشتر بر جنایت‌های انفجاری تمرکز داشت تا جنایت‌های نسبتاً آرام مانند تخلفات سایبری بلک‌هت، اما شواهدی مربوط به هک در GTA 6 وجود دارد که به سمت برنامه‌های دیجیتال اشاره می‌کند.

جی تی ای شش: هیجانی که هر روز بیشتر می‌شود

در حالی که ما مشتاقانه منتظر جزئیات بیشتر در مورد GTA 6 هستیم، می‌توان با اطمینان گفت که جامعه بازی در سراسر جهان هم از انتظار عذاب می‌کشد و هم از آن هیجان زده است. بنابراین، برای دریافت به‌روزرسانی‌های بیشتر با ما همراه باشید. GTA 6، می‌تواند یک شاهکار جدید از Rockstar Games باشد که جایگاه این شرکت را در صنعت بازی‌های ویدیویی تثبیت کند.

سوالات متداول

بازی جی تی ای 6 چه ویژگی‌های جدیدی خواهد داشت؟

انتظار می‌رود که بازی جی تی ای 6 ویژگی‌های جدیدی را ارائه دهد که تجربه بازی را برای بازیکنان بهبود بخشد. از جمله این ویژگی‌ها می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:دنیای بازی بزرگتر و زنده‌تر
گرافیک و فیزیک بازی بهبود یافته
داستانی جدید و جذاب
ویژگی‌های جدید مانند هک کردن

منبع خبر : igame.ir

بروز ترین اخبار دنیا در یک لوقمه با پایگاه خبری لوقمه


درصورت نیاز برای ارتباط با مدیریت سایت، بر روی “ارتباط با مدیریت وبسایت” کلیک کنید.

حتما ببینید

درآمد یک میلیارد دلاری ولو از Counter-Strike در سال 2023 | پایگاه خبری لوقمه | Lughme

درآمد یک میلیارد دلاری ولو از Counter-Strike در سال 2023

یک گزارش جدید نشان می‌دهد که شرکت ولو (Valve) نزدیک به یک میلیارد دلار از …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *