بهترین بازی های داستانی پلی استیشن 5

بهترین بازی های داستانی پلی استیشن 5

داستان ، یکی از مهم ترین عناصر موجود در بازی های ویدیویی روی پلتفرم های مختلف بوده است. امروز قصد معرفی لیستی از بهترین بازی های داستانی پلی استیشن 5 را خواهیم داشت که در آن شاهد بازی های خوبی خواهید بود. باما همراه باشید.

خط داستانی با بخش های دیگر بازی به طور کامل تفاوت داشته است و همین موضوع سبب شده تا گیمرهایی که به صورت حرفه ای در دنیای بازی فعالیت دارند ، داستان برایشان از اهمیت بالاتری برخوردار باشد. به همین دلیل در این مقاله به لیستی از بهترین بازی های داستانی پلی استیشن 5 اشاره نمودیم که در پایان میتوانید با گزینه های خوبی مواجه شوید. ناگفته نماند که این لیست نسبت به بهترین بازی های پلی استیشن 5 تاریخ متفاوت بوده است.

بهترین بازی های داستانی PS5

برای درک بهتر موضوع باید بدانید اگرچه کمبود تراشه های نوین تا حدودی به پیشرفت کنسول های نسل کنونی کمک کرد اما هنوز شاهد پیشرفت پلی استیشن 5 هستیم که این کنسول دارای یک کتابخانه قوی از بازی های غنی بوده که در آنها داستان های ماندگار بسیاری روایت شده است. ورودی های هیجان انگیز و بازگویی داستان های افسانه ای در طول بازی ها سبب شده تا طیف قابل توجهی از ژانرها و فرنچایزها به این کنسول مرتبط باشد. در ادامه به معرفی بهترین بازی های داستانی پلی استیشن 5 خواهیم پرداخت که میتوانید با پلازا همراه باشید.

1. Star Wars Jedi: Survivor با کیفیت داستان سرایی تئاتری همراه است

  • شرکت سازنده : Respawn
  • ناشر : EA
  • تاریخ انتشار : 27 آپریل 2023

Star Wars Jedi: Survivor روایت گر داستان Cal Kestis بوده که مشخص میکند بازی یک سبک اکشن و ماجراجویی سوم شخص از کهکشان های مختلف را دنبال میکند. روند توسعه بازی از سوی استودیو Respawn Entertainment با همکاری Lucasfilm Games انجام گرفته است که میتوانید شاهد یک عنوان تک نفره عالی با محوریت داستانی خوب باشید. داستان بازی 5 سال پس از رویدادهای Star Wars Jedi: Fallen Order جریان داشته است که اینبار باید در مبارزه ای ناامیدانه به دنبال پیروزی باشید که این موضوع سبب فرو رفتن بیشتر کهکشان ها در تاریکی خواهد شد و شما راهی جز آن ندارید. کال که توسط امپراطوری به لبه های کهکشانی سوق داده شده خود را در محاصره نیروهای دشمن میبیند و میفهمد که آخرین بازمانده از شوالیه جدی بوده است. اینبار شما در بازی باید نقش یک قهرمان را ایفا کنید و به دنبال برقراری نظم و امنیت در سرتاسر کهکشان باشید. ماموریت های سخت و دشوار بسیاری برایتان در این بازی تدارک دیده شده است.

2. Final Fantasy VII Remake Intergrade یک نمایش هیجان انگیز از یک کلاسیک تمام وقت است

بهترین بازی های داستانی پلی استیشن 5

  • شرکت سازنده : Square Enix
  • ناشر : Square Enix
  • تاریخ انتشار : 17 ژوئن 2022

FINAL FANTASY VII REMAKE یک تجسم سازی جسورانه از نسخه اصلی بازی یعنی FINAL FANTASY VII بود که برای اولین بار در سال 1997 منتشر شد و تحت هدایت توسعه دهنده اصلی بازی به جوایز بسیاری رسید. این بازی ترکیبی از مبارزات سنتی مبتنی بر فرمان و دستورپذیری بوده که یک اکشن بلادرنگ محسوب میشود. اولین نسخه از بازی با یک قوس داستانی جدید با خضور شخصیت Yuffie Kisaragi انجام گرفت. بهره برداری از روش های نوین، استفاده از راکتورهای ماکو سبب شد تا شرکت Shinra Electric Power بتواند به تمام جهان بازی دسترسی پیدا کند. حال گروهی از آرمان گرایان که به گروه بهمن معروف هستند قصد دارند در برابر این مزدوران جهانی ایستادگی کنند. مسیر سخت و دشواری پیش روی شماست زیرا با کمک دیگر شخصیت های بازی باید به دنبال شکست دادن دشمنانی باشید که قدرتشان چندین برابر شما بوده است و عملا میتواند خطرات بسیاری را برایتان به همراه داشته باشد.

همچنین بخوانید :

3. The Last of Us یک درام جذاب پسا آخرالزمانی بوده است

بهترین بازی های داستانی پلی استیشن 5

  • شرکت سازنده : Naughty Dog LLC, Iron Galaxy Studios
  • ناشر : PlayStation PC LLC
  • تاریخ انتشار : 28 مارس 2023

سری بازی های ترسناک آخرین بازمانده از ما یا همان The Last of Us تا به امروز توانسته بیش از 200 جایزه برتر در سال جاری را به خود اختصاص دهد و نمایان گر یک تمدن ویران شده باشد. داستان بازی از جایی آغاز میشود که بازماندگان آلوده و سخت گیر به شدت به این بیماری دچار شده اند و جوئل قهرمان بار دیگر استخدام میشود تا الی 14 ساله و دختربچه بازیگوش را از یک منطقه قرنطینه به بیرون قاچاق کند. وظیفه اصلی جوئل در قسمت اول بازی سوزاندن جنازه بوده که در گذشته مهارت های نظامی بسیاری دیده و قصد دارد از این کار پول خوبی بدست آورد. سفر بیرحمانه جوئل و الی در بازی The Last of Us آغاز میشود که در طول داستان با شخصیت های منفی و مثبت بسیاری مواجه خواهید شد. برای نجات جان الی در شرایط سخت باید از تمام قوای خود برای نابودی زامبی ها استفاده کنید. سفر های پرتنش شما در طول The Last of Us میتواند به طور کامل استرس و ترس را به اعماق وجود تان منتقل کند. بدنیست بدانید این بازی از یک طراحی دیدنی و صداگذاری پویا بهرهمند بوده است که در ادامه لیست جهت معرفی بازی های بیشتر و بهتر میتوانید باما همراه باشید.

همچنین بخوانید :

4. Horizon Forbidden West ریشه های علمی-تخیلی Dystopia را گسترش می دهد

بهترین بازی های داستانی پلی استیشن 5

  • شرکت سازنده : Guerrilla, Nixxes Software
  • ناشر : PlayStation PC LLC
  • تاریخ انتشار : 18 فوریه 2022

Horizon Forbidden West برفراز ویرانه های غرب ممنوعه قصد دارد شما را به مرز های بسیاری سوق دهد که در آنها شجاعت به ندرت دیده میشود. این بازی به طور کامل با محتوای جدیدی نسبت به نسخه قبل همراه بوده که این موضوع میتواند شما را در بسط داستانی Burning Shores که بعد از جریانات اصلی آغاز میشود قرار دهد. دنیای بازی گسترده تر و داستان به مزیت های بیشتری تجهیز شده که در این زمینه میتوانید شاهد سرزمین های بیشتری در کنار فرهنگ های غنی و شخصیت های برجسته بسیاری باشید. مرز باشکوه بین جنگل های سرسبز و شهر های غرق شده در کنار کوه های سربه فلک کشیده میتواند آینده ای دور را برای شما به نمایش بگذارد که در آن خطرات بسیاری برایتان درنظر گرفته شده است. در کنار تمام موارد ذکر شده باید بدانید که نبردهای استراتژی شما در طول بازی Horizon Forbidden West قرار است با هیولاهای بسیاری انجام گیرد که برای شکست دادنشان سلاح های خوب و قدرتمندی برایتان تدارک دیده شده است.

5. God of War: Ragnarök حماسه نورس را با مدی دراماتیک به پایان می رساند

بهترین بازی های داستانی پلی استیشن 5

  • شرکت سازنده : Sony
  • ناشر : Santa Monica Studio
  • تاریخ انتشار : 9 نوامبر 2022

فرقی نمیکند که در چه پلتفرمی به سراغ بازی کردن میروید زیرا امروزه هرکسی که با دنیای بازی در ارتباط است نام God of War Ragnarok را شنیده است. بازی خدای جنگ رگناروک یک تجربه فراموش نشدنی را برایتان رقم میزند که در آن میتوانید خط داستانی متنوع و کاملا جذابی را دنبال کنید. بی تردید بازی God of War Ragnarok از بهترین های صنعت ویدیویی در سبک هک اند اسلش بوده که به واسطه داستان عالی و سیستم مبارزاتی خوبی که در اختیار داشته توانسته گیم پلی جذابی را ارائه دهد. داستان بازی در مورد کریتوس بوده که قصد دارد انتقام خون همسرش را بگیرد که در این میان پسر نوجوان او نیز همراهش است. در طول رویداد های بازی وارد دنیای نورس خواهید شد که با هیولاهای عظیم الجثه بسیاری سروکار خواهید داشت. هر باس فایت اصلی نسبت به دیگر باس فایت ها داستانی را ارائه میدهد و در واقع بازگو کننده اطلاعاتی از آن شخصیت بوده است. در دنیای God of War Ragnarok تصمیمات شما روی روند بازی نقش مهمی داشته که پیشنهاد میشود بی چشمداشت به رحم و مروت به سراغ نابودی دشمنان بروید.

سخن پایانی

معرفی و بررسی یکایک گزینه های موجود در لیست بهترین بازی های داستانی پلی استیشن 5 به پایان رسید و همانطور که شاهد بودید به گزینه های خوبی در این زمینه اشاره شد. اگر بازی خوب دیگری را سراغ دارید که توان رقابت با بازی های نامبرده را دارد میتوانید نام بازی را برایمان در بخش نظرات به اشتراک بگذارید. با انجام اینکار میتوانید به تکمیل شدن مقاله از زوایای مختلف کمک نمایید و فرصت تازه ای برای آشنایی گیمرها با بازی های بهتر را ایفا کنید.

منتخب کاربران

منبع خبر : www.plaza.ir

بروز ترین اخبار دنیا در یک لوقمه با پایگاه خبری لوقمه


درصورت نیاز برای ارتباط با مدیریت سایت، بر روی “ارتباط با مدیریت وبسایت” کلیک کنید.

حتما ببینید

درآمد یک میلیارد دلاری ولو از Counter-Strike در سال 2023 | پایگاه خبری لوقمه | Lughme

درآمد یک میلیارد دلاری ولو از Counter-Strike در سال 2023

یک گزارش جدید نشان می‌دهد که شرکت ولو (Valve) نزدیک به یک میلیارد دلار از …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *