بهترین لحظات بازی GTA

بهترین لحظات بازی GTA

 

نقد و بررسی

 

بازی‌های جی‌تی‌ای، یکی از محبوب‌ترین و پرفروش‌ترین سری‌های بازی‌های ویدیویی در تاریخ هستند. بازی‌های جی‌تی‌ای به‌خاطر داستان‌های جذاب، شخصیت‌های دوست‌داشتنی و گیم‌پلی اکشن‌محورشان معروف هستند. در طول تاریخ این سری بازی‌ها، لحظات زیادی بوده‌اند که باعث هیجان، شگفتی یا خنده بازیکنان شده‌اند.  یکی از دلایل محبوبیت بازی‌های جی‌تی‌ای، لحظات فراموش‌نشدنی آن‌ها است. این لحظات، معمولاً در قالب مأموریت‌های بازی یا سکانس‌های سینمایی آن‌ها ظاهر می‌شوند و بازیکنان را تا مدت‌ها تحت تأثیر خود قرار می‌دهند. در ادامه، به برخی از بهترین لحظات بازی‌های جی‌تی‌ای اشاره می‌کنیم

 

بازی GTA III (2001)

اولین ورود به شهر Liberty City: اولین ورود به شهر Liberty City در GTA III یکی از خاطره‌انگیزترین لحظات تاریخ بازی‌های ویدیویی است. بازیکنان برای اولین بار شاهد شهری بزرگ و زنده بودند که پر از امکانات و سرگرمی‌های مختلف بود.

GTA III
GTA III

صحنه تعقیب و گریز با پلیس در فرودگاه: صحنه تعقیب و گریز با پلیس در فرودگاه در GTA III یکی از هیجان‌انگیزترین صحنه‌های تعقیب و گریز در تاریخ بازی‌ها است. بازیکنان باید از دست پلیس فرار کنند و در عین حال از هواپیماهای در حال پرواز نیز دوری کنند.

بازی جی تی ای Vice City (2002)

اولین ورود به شهر Vice City: اولین ورود به شهر Vice City در GTA Vice City نیز یکی از لحظات خاطره‌انگیز این سری بازی‌ها است. بازیکنان برای اولین بار شاهد شهری پر از رنگ و نور بودند که حال و هوای دهه 80 را به خوبی منتقل می‌کرد.
صحنه تعقیب و گریز با پلیس در پارک تفریحی: صحنه تعقیب و گریز با پلیس در پارک تفریحی در GTA Vice City یکی از سرگرم‌کننده‌ترین صحنه‌های تعقیب و گریز در تاریخ بازی‌ها است. بازیکنان باید در میان وسایل بازی و سرگرمی پارک از دست پلیس فرار کنند.

بازی جی تی ای San Andreas (2004)

سفر به شهر Las Venturas: سفر به شهر Las Venturas در GTA San Andreas یکی از هیجان‌انگیزترین لحظات این سری بازی‌ها است. بازیکنان برای اولین بار شاهد شهری بزرگ و پر زرق و برق بودند که پر از کازینوها و هتل‌های مجلل بود.
صحنه تعقیب و گریز با پلیس در بیابان: صحنه تعقیب و گریز با پلیس در بیابان در GTA San Andreas یکی از ماندگارترین صحنه‌های تعقیب و گریز در تاریخ بازی‌ها است. بازیکنان باید در میان صخره‌ها و بیابان‌های وسیع از دست پلیس فرار کنند.
مأموریت “The Truth”: در این مأموریت، کارل جانسون، با تروت، یک پیرمرد ریش‌دار و خردمند، در یک سفر جاده‌ای به صحرای بیابان‌های کالیفرنیا می‌رود. این مأموریت، به دلیل سکانس‌های زیبا و آرامش‌بخش خود، یکی از به‌یادماندنی‌ترین مأموریت‌های سری جی‌تی‌ای است.

بازی جی تی ای 4 (2008)

اولین ورود به شهر Liberty City: اولین ورود به شهر Liberty City در GTA IV نیز یکی از لحظات خاطره‌انگیز این سری بازی‌ها است. این بار بازیکنان شاهد شهری متفاوت بودند که حال و هوای مدرن‌تری داشت
کشف جزیره راکافت در جی‌تی‌ای 4: در جی‌تی‌ای 4، بازیکنان می‌توانند به جزیره راکافت سفر کنند. این جزیره پر از رمز و راز و خطر است و کشف آن یکی از بهترین لحظات بازی است.

GTA IV
GTA IV

مأموریت “No Russian”: در این مأموریت، نیکو بلیک، به‌عنوان یک مزدور، در یک حمله تروریستی در فرودگاه بین‌المللی لیبرتی سیتی شرکت می‌کند. این مأموریت، به دلیل خشونت و بی‌رحمی خود، یکی از جنجالی‌ترین مأموریت‌های سری جی‌تی‌ای است.

بازی جی تی ای 5 (2013)

اولین ورود به شهر Los Santos: اولین ورود به شهر Los Santos در GTA V یکی از لحظات خاطره‌انگیز این سری بازی‌ها است. بازیکنان برای اولین بار شاهد شهری بزرگ و پر زرق و برق بودند که پر از امکانات و سرگرمی‌های مختلف بود.
آخرین ماموریت در جی‌تی‌ای 5: در پایان جی‌تی‌ای 5، مایکل، فرانکلین و ترور باید از لیبرتی سیتی فرار کنند. این لحظه به خاطر موسیقی حماسی و احساس پیروزی‌ای که به بازیکن منتقل می‌کند، یکی از بهترین لحظات بازی‌های جی‌تی‌ای است.
مأموریت “The Big Score”: در این مأموریت، مایکل دی سانتا، فرانکلین کلاین و تریور فیلیپس، یک سرقت بزرگ از بانک ملی لس‌سنتوس را انجام می‌دهند. این مأموریت، به دلیل صحنه‌های اکشن و هیجان‌انگیز خود، یکی از محبوب‌ترین مأموریت‌های سری جی‌تی‌ای است.
مأموریت “The Ballad of Gay Tony”: در این مأموریت، تونای پریتو، یک مأمور مخفی سابق، به‌عنوان یک دی‌جی در باشگاه شبانه‌ای کار می‌کند. این مأموریت، به دلیل داستان جذاب خود، یکی از بهترین مأموریت‌های سری جی‌تی‌ای است.
مأموریت “The Doomsday Heist”: در این مأموریت، بازیکنان باید یک کلاهک هسته‌ای را از دست یک گروه تروریستی نجات دهند. این مأموریت، به دلیل مقیاس بزرگ خود، یکی از بزرگ‌ترین مأموریت‌های سری جی‌تی‌ای است.

جی تی ای Online (2013)

اولین هک بانک در GTA Online: اولین هک بانک در GTA Online یکی از هیجان‌انگیزترین لحظات این سری بازی‌ها است. بازیکنان برای اولین بار می‌توانستند به یک بانک واقعی حمله کنند و پول آن را سرقت کنند.

GTA Online
GTA Online

تبدیل شدن به یک رئیس جنایتکار در جی‌تی‌ای آنلاین: در جی‌تی‌ای آنلاین، بازیکنان می‌توانند یک رئیس جنایتکار شوند و یک امپراتوری جرم و جنایت را در لیبرتی سیتی بنا کنند. این تجربه یکی از بهترین لحظات بازی‌های جی‌تی‌ای است.

 

 

منبع خبر : igame.ir

بروز ترین اخبار دنیا در یک لوقمه با پایگاه خبری لوقمه


درصورت نیاز برای ارتباط با مدیریت سایت، بر روی “ارتباط با مدیریت وبسایت” کلیک کنید.

حتما ببینید

درآمد یک میلیارد دلاری ولو از Counter-Strike در سال 2023 | پایگاه خبری لوقمه | Lughme

درآمد یک میلیارد دلاری ولو از Counter-Strike در سال 2023

یک گزارش جدید نشان می‌دهد که شرکت ولو (Valve) نزدیک به یک میلیارد دلار از …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *