خرید لباس در پابجی با یوسی

خرید لباس در پابجی با یوسی ارزان

 

بازی پابجی موبایل یکی از پرطرفدارترین بازی‌های موبایلی در سراسر جهان است. این بازی توسط Tencent Games توسعه یافته و بر اساس نسخه اصلی بازی که ابتدا برای کامپیوتر منتشر شده بود، ساخته شده است. در بازی پابجی موبایل، خرید لباس‌های ویژه و تزئینات مختلف برای کاراکتر اصلی، یکی از جذابیت‌های بی‌نظیر به‌شمار می‌آید. بازیکنان می‌توانند با استفاده از پول داخلی بازی یعنی یوسی، لباس‌های جدید، کلاه‌ها و آیتم‌های دیگر را خریداری کنند.

خرید لباس در پابجی با یوسی

ابتدا باید مقداری یوسی (UC) داشته باشید. یوسی یک ارز درون بازی است که می‌توان از طریق پرداخت درون برنامه‌ای یا با انجام ماموریت‌ها و چالش‌های بازی به دست آورد. پس از اینکه مقدار کافی یوسی داشتید، می‌توانید وارد فروشگاه بازی شوید و لباس‌های مورد نظر خود را خریداری کنید. فروشگاه بازی شامل انواع مختلفی از لباس‌ها، از جمله لباس‌های شخصیت، لباس‌های سلاح، لباس‌های وسایل نقلیه و… است. اگر می‌خواهید از نحوه خرید لباس در پابجی موبایل مطلع شوید، در این مطلب با ما همراه باشید.

دلیل محبوبیت پابجی موبایل

پابجی موبایل یک بازی خاص است که در زمان انتشار، یک انقلاب بزرگی در صنعت بازی‌های موبایل راه انداخت. تا مدت‌ها این بازی به‌صورت ساده و بدون هیچ زرق و برق خاصی ارائه می‌شد، اما پس از گذشت مدتی، سازندگان بازی به فکر ایجاد بخشی به اسم فروشگاه افتادند که در آن، بازیکنان می‌توانند لباس موردعلاقه خود را برای کاراکتر بازی خریداری کنند. البته برخی افراد نحوه خرید لباس در پابجی موبایل را نمی‌دانند و به دنبال آموزشی برای این کار هستند. پابجی موبایل یکی از محبوب‌ترین بازی‌های موبایلی در جهان است که در سال 2018 منتشر شد. این بازی با بیش از 1 میلیارد دانلود در سراسر جهان، به یکی از پرطرفدارترین بازی‌های تاریخ تبدیل شده است.
دلایل مختلفی برای محبوبیت پابجی موبایل وجود دارد که از جمله مهم‌ترین آنها می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

گیم پلی جذاب و هیجان انگیز: پابجی موبایل یک بازی بتل رویال است که در آن بازیکنان در یک جزیره بزرگ با یکدیگر رقابت می‌کنند تا آخرین نفری باشند که زنده می‌ماند.
قابلیت بازی به صورت گروهی: پابجی موبایل این امکان را به بازیکنان می‌دهد که با دوستان خود به صورت گروهی بازی کنند.
گرافیک و صداگذاری خوب: پابجی موبایل از نظر گرافیک و صداگذاری بازی خوبی است.
رایگان بودن: پابجی موبایل یک بازی رایگان است که می‌توان آن را از فروشگاه‌های گوگل پلی و اپ استور دانلود کرد.

خرید لباس در پابجی موبایل

برای خرید لباس در پابجی موبایل شما نیاز به پول داخل بازی یعنی یوسی (UC) دارید. برای دریافت این پول شما باید از پول واقعی مثل دلار یا یورو استفاده کنید تا بتوانید برای خود یوسی تهیه کنید. البته راه‌های دیگری هم برای دریافت لباس موقت در پابجی موبایل وجود دارند اما ما می‌خواهیم که به‌صورت دائمی یک لباس در پابجی موبایل تهیه کنیم. در ادامه، نحوه خرید لباس در پابجی موبایل را بررسی می‌کنیم.

خرید لباس از فروشگاه درون بازی پابجی
خرید لباس از فروشگاه درون بازی پابجی

ابتدا در منوی اصلی بازی روی گزینه Shop کلیک کنید تا وارد فروشگاه بازی شوید. سپس روی گزینه Crates که در عکس مشخص شده کلیک کنید تا لباس‌های موجود در فروشگاه به شما نمایش داده شوند.
همانطور که در عکس نمایش داده شده است، لباس‌های موجود در فروشگاه به شکل یک لیست به شما نشان داده می‌شوند. شما با انتخاب هرکدام از لباس‌ها، می‌توانید آن را برای کاراکتر خود انتخاب کنید و بخرید.

لیست اسکین های پابجی در فروشگاه درون بازی
لیست اسکین های پابجی در فروشگاه درون بازی

پس از انتخاب لباس مورد نظر، این پیغام برای شما نمایش داده می‌شود. اگر یوسی لازم برای خرید لباس را دارید می‌توانید روی گزینه OK که در تصویر مشخص شده کلیک کنید تا لباس برای شما خریداری شود. توجه کنید که درصورت نداشتن یوسی کافی، مانند عکس، عدد قیمت لباس به رنگ قرمز درمی‌آید.
برای تغییر لباس در PUBG، می توانید مراحل زیر را دنبال کنید:

از طریق لابی بازی به انبار بروید (Inventory)، به نماد سمت چپ نگاه کنید و Switch Character / Change Appearance را پیدا کنید.
جنسیت و/یا ظاهر کاراکتر خود را به دلخواه تغییر دهید.
توجه داشته باشید که تغییر جنسیت و/یا ظاهر کاراکتر به Battle Points (BP) نیاز دارد.

چگونه لباس رایگان در PUBG Mobile دریافت کنیم؟
در Royale Pass جدید، می توانید با تکمیل ماموریت های RP و افزایش رتبه RP خود، بسیاری از آیتم ها را به صورت رایگان دریافت کنید. پس از رسیدن به رتبه 25، لباس های رایگان و کمیاب فوق العاده ای در PUBG Mobile دریافت خواهید کرد. هرگز Royale Pass ماهانه PUBG را از دست ندهید.

Royale Pass یک ویژگی اشتراک ماهانه در PUBG Mobile است که به بازیکنان جوایز منحصر به فرد و کمیاب می دهد. Royale Pass دارای دو نسخه است: رایگان و ممتاز. نسخه رایگان به بازیکنان تعدادی جایزه رایگان می دهد، در حالی که نسخه ممتاز جوایز بیشتری از جمله لباس های کمیاب و اسکین ها به بازیکنان می دهد.
رتبه RP (Royale Pass) رتبه ای است که بازیکنان با تکمیل ماموریت های RP و کسب RP به دست می آورند. با افزایش رتبه RP، بازیکنان جوایز بیشتری دریافت خواهند کرد.
برای دریافت لباس رایگان در PUBG Mobile، بازیکنان باید به رتبه 25 در Royale Pass جدید برسند.

چگونه می توان لباس های بیشتری را در PUBG باز کرد؟

شما می توانید بیشتر لباس ها را با آنلاک کردن “Soldier’s Crate” بدست آورید. با جمع آوری جوایز روزانه، بالا بردن سطح، رویدادهای محدود به زمان و تکمیل ماموریت ها برای RP خود کوپن های جعبه و جعبه دریافت خواهید کرد.

روش‌های دریافت یوسی رایگان برای کسب لباس در پابجی

واحد پولی یوسی (UC)، از اهمیت بالایی برای گیمرهای بازی پابجی برخوردار است. معمول‌ترین روش دریافت یوسی پابجی موبایل، خرید آن از فروشگاه داخل بازی است. سایت خرید یوسی آی گیم خرید درون بازی تمام بازی های موبایلی را با روش قانونی انجام می دهد. روش دوم، دریافت یوسی به‌صورت رایگان است. هرچند این روش خیلی معمول نیست و راه‌های زیادی برای آن وجود دارد. روش‌های دریافت یوسی رایگان عبارتند از:

مراجعه به شبکه‌های اجتماعی پابجی موبایل
شرکت در مسابقات رویال پس
دریافت یوسی از طریق بونوس چلنج‌ (Bonus Challenge)
استفاده از نرم‌افزار Google Opinion Rewards
ورود به سایت Pubskins
دریافت یوسی رایگان از طریق نرم‌افزار MPL یا PlayerZon
دریاقت یوسی از طریق Zupee Gold

راه‌های زیادی برای دریافت یوسی رایگان وجود دارند اما همه آن‌ها قابل اطمینان نیستند. خیلی از سایت‌ها و اپلیکیشن‌هایی که به شما پیشنهاد یوسی رایگان می‌دهند، برای دزدیدن حساب پابجی موبایل کاربران طراحی شده‌اند و شما با وارد کردن اطلاعات شخصی خود در این سرویس‌ها، ممکن است اکانت خود را از دست بدهید.

قابلیت هدیه دادن لباس در پابجی موبایل

در کنار خرید لباس در پابجی موبایل یک قابلیت جالب به‌نام هدیه دادن آیتم‌ها وجود دارد. این قابلیت به این شکل است که شما با مراجعه به فروشگاه به‌جای خرید آیتم یا لباس برای خودتان، می‌توانید آن را به دوستان خود هدیه دهید. البته به این نکته توجه داشته باشید که هدیه دادن آیتم‌ها هم نیازمند خرج کردن یوسی است و نمی‌توانید به صورت رایگان این کار را انجام دهید. قابلیت هدیه دادن لباس در پابجی موبایل در آپدیت 2.0 بازی اضافه شد. با استفاده از این ویژگی، بازیکنان می‌توانند لباس‌ها، اسکین‌ها و سایر آیتم‌های تزئینی خود را به دوستان خود هدیه دهند.

 

منبع خبر : igame.ir

 


درصورت نیاز برای ارتباط با مدیریت سایت، بر روی “ارتباط با مدیریت وبسایت” کلیک کنید.

حتما ببینید

درآمد یک میلیارد دلاری ولو از Counter-Strike در سال 2023 | پایگاه خبری لوقمه | Lughme

درآمد یک میلیارد دلاری ولو از Counter-Strike در سال 2023

یک گزارش جدید نشان می‌دهد که شرکت ولو (Valve) نزدیک به یک میلیارد دلار از …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *