داستان بازی اساسین کرید والهالا چیست؟

داستان بازی اساسین کرید والهالا (سفری به دل وایکینگ ها)

اساسین کرید والهالا assassin’s creed valhalla بازی ویدئویی در سبک اکشن، ماجراجویی و مخفی کاری و از مجموعه اصلی اساسین کرید ادیسه است که سال 2020 برای نسخه های مختلف ویندوز، ایکس باکس و پلی استیشن منتشر شد و در هفته اول انتشار خود بیشترین فروش را داشت. اما چیزی که به جذابیت این بازی افزوده، داستان آن است؛ همراه مگ تک باشید تا داستان بازی اساسین کرید والهالا را با شما به اشتراک بگذاریم.

خلاصه داستان اساسین کرید والهالا

در دنیای والهاها وایکینگ یعنی بهشت. در بازی اساسین کرید والهاها (بیست و یکمین قسمت از مجموعه بازی های اساسین) شما در دنیایی پر از دشمن به مبارزه می پردازید. این بازی روایتی از قرن 9 و ماجرای حمله وایکینگ ها در بریتانیا را به تصویر کشیده و شخصیت اصلی داستان ایور (Eivor) نام دارد که که در نبرد با اساسینز از زادگاه خود نروژ دور افتاده و بسیاری از اتفاقات بازی در سرزمین های اسکاندیناوی و بریتانیا رخ می دهد.

ماجرا از این قرار است که پدر و مادر شخصیت اصلی داستان (ایوور)، در دوران کودکی او توسط یک وایکینگ به نام کیوتوه کشته شده اند و حالا او به دنبال انتقام است .پدر خوانده ایوور او را از این کار برحذر می دارد؛ چرا که نقطه آغاز جنگ است.

اما مدتی بعد با دریافت شمشیر از شخصی به نام (سیگورد)، لشکرکشی برای کشتن کیوتوه را آغاز می کند.

بعد از کشتن کیوتوه، ایوور تصاحب قلعه او را به عهده می گیرد و با همراهان وفادار خود به سمت انگلیس حرکت می کنند تا قلمروی خود را تشکیل دهند.

اساسین سال های 872 تا 878 بعد از میلاد را به تصویر کشیده و به شکل تخیلی گسترش وایکینگ ها در جزایر بریتانیا را را روایت می کند که یک مهاجم (ایوور) ضمن تلاش برای ایجاد قبیله جدید در انگلیس، درگیر جنگ چندین ساله برای صلح و آزادی می باشد و به دنبال راهی است تا زمین را از نابودی نجات دهد.

در مجموع نگاه مثبتی به این بازی وجود دارد. عناصر تاریخی در این بازی جایگاه بالایی دارند و موسیقی بازی هنگام نبرد از جمله نقاط قوت اساسین کرید والهاها است که با تداعی دنیای وایکینگ ها به بازی شور و هیجان می بخشد.

صحنه های بد اساسین کرید والهالا وجه دیگری از داستان بازی است که برای کودکان پیشنهاد نمی شود.

گفته می شود این بازی اثری برای نجات مجموعه اساسین در سال 2020 می باشد؛ زمانی که این مجموعه رو به افول بود و انتشار نسخه والهالا اساسین کرید امیدی برای بازگشت به دوران اوج بود.

فعالیت‌های مختلفی چون تاس بازی، شکار کردن و ماهی‌ گیری در این بازی انجام می شود و امکان استفاده از سپر در یک دست و پرتاب تبر از جمله قابلیت های این بازی است.

جدیدترین نسخه از این مجموعه؛ بازی اساسین کرید میراژ است که سال 2023 ساخته شده و شخصیت اصلی داستان (باسیم) در دوران طلایی اسلامی در بغداد به سر می برد.

منبع خبر : magtech.ir



درصورت نیاز برای ارتباط با مدیریت سایت، بر روی “ارتباط با مدیریت وبسایت” کلیک کنید.

حتما ببینید

درآمد یک میلیارد دلاری ولو از Counter-Strike در سال 2023 | پایگاه خبری لوقمه | Lughme

درآمد یک میلیارد دلاری ولو از Counter-Strike در سال 2023

یک گزارش جدید نشان می‌دهد که شرکت ولو (Valve) نزدیک به یک میلیارد دلار از …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *