رازهای قدرت نیروهای دارک اکسیر کلش آف کلنز

رازهای قدرت نیروهای دارک اکسیر کلش آف کلنز


آیا می‌دانید که نیروهای دارک اکسیری و قهرمانان در بازی کلش اف کلنز چه ویژگی‌ها و قدرت‌هایی دارند؟ نیروهای دارک اکسیری یکی از قدرتمندترین نیروها در بازی کلش هستند که با خرید جم کلش ارزان از آی گیم می‌توانید به سرعت آن‌ها را ارتقا دهید. هر گروه از این نیروها دارای مهارت‌ها و ویژگی‌های خاص خود هستند که با دانستن آن‌ها می‌توانید ارتش قدرتمندی برای پیروزی در نبردها آماده کنید.

نیروهای دارک اکسیر: سلاح‌های پنهان پیروزی در کلش

در بازی کلش، نیروهای دارک اکسیر به عنوان نیروهای قدرتمند و گران‌قیمت شناخته می‌شوند. این نیروها برای استفاده در حملات و دفاع از قلعه کلن مورد استفاده قرار می‌گیرند. نیروهای دارک اکسیری دارای ویژگی‌های منحصربه‌فردی هستند که آنها را از سایر نیروهای بازی متمایز می‌کند. نیروهای دارک اکسیری با استفاده از دارک الکسیری خریداری می‌شوند.
دارک اکسیر یک نوع منابع خاص در بازی کلش است که می‌توان آن را از طریق حمله به قلعه‌های دشمن، اهدای نیرو توسط اعضای کلن، یا خرید جم کلش اف کلنز کسب کرد. در بازی کلش، پنج نوع نیروی دارک اکسیر وجود دارد که در ادامه به معرفی آن ها و بهترین روش اتک در کلش با استفاده از این نیروها میپردازیم.

مینیون ها: قاتلان بی‌صدا

مینیون ها در بازی کلش آف کلنز یک نیروی هوایی هستند که در سربازخانه سیاه ساخته می شوند. آنها با پرتاب گلوله های اکسیر سیاه به اهداف خود حمله می کنند. مینیون ها نسبتاً ارزان هستند و فقط 2 فضای مسکونی را اشغال می کنند.
استراتژی های محبوب با استفاده از مینیون:

Loonion: این استراتژی شامل استفاده از بالن ها و مینیون ها برای حمله به پایگاه است. بالن ها برای آسیب رساندن به ساختمان های دفاعی هوایی استفاده می شوند، در حالی که مینیون ها برای پاکسازی ساختمان های دیگر استفاده می شوند.
GoWiWi: این استراتژی شامل استفاده از گوبلین ها، مینیون ها و والکرها برای حمله به پایگاه است. گوبلین ها برای آسیب رساندن به ساختمان های ذخیره اکسیر و دیوارها استفاده می شوند، در حالی که مینیون ها و والکرها برای پاکسازی ساختمان های دیگر استفاده می شوند.
LaLo: این استراتژی شامل استفاده از دراگون ها، مینیون ها و طلسم های زلزله برای حمله به پایگاه است. دراگون ها برای آسیب رساندن به ساختمان های دفاعی هوایی استفاده می شوند، در حالی که مینیون ها و طلسم های زلزله برای پاکسازی ساختمان های دیگر استفاده می شوند.

هوگ رایدر: مهاجمان بی‌پروا

گراز سوار در بازی کلش اف کلنز یک نیروی زمینی است که در سربازخانه سیاه ساخته می شود. او با یک چکش بزرگ به اهداف خود حمله می کند و می تواند از روی دیوارها بپرد. گراز سوار یک نیروی قدرتمند است که می تواند به سرعت به ساختمان های مهم آسیب برساند.
استراتژی های محبوب با استفاده از گراز سوار:

GoWiPe: این استراتژی شامل استفاده از گراز سوار، والکر و پیاده نظام برای حمله به پایگاه است. گراز سوار برای آسیب رساندن به ساختمان های دفاعی استفاده می شود، در حالی که والکر و پیاده نظام برای پاکسازی ساختمان های دیگر استفاده می شوند.
GoWiWi: این استراتژی مشابه GoWiPe است، با این تفاوت که از پیاده نظام به جای والکر استفاده می شود.
LoGo: این استراتژی شامل استفاده از گراز سوار، بالن و طلسم های درمانی برای حمله به پایگاه است. گراز سوار برای آسیب رساندن به ساختمان های دفاعی استفاده می شود، در حالی که بالن برای پاکسازی ساختمان های دیگر استفاده می شود.

والکری: محافظان قدرتمند

والکری در بازی کلش اف کلنز یک نیروی زمینی است که در سربازخانه سیاه ساخته می شود. او با یک تبر بزرگ به اهداف خود حمله می کند و می تواند به ساختمان های دفاعی آسیب برساند. والکری یک نیروی قدرتمند است که می تواند به سرعت به ساختمان های دفاعی آسیب برساند.

غول: جذب کننده‌های آتش

غول در بازی کلش اف کلنز یک نیروی زمینی است که در سربازخانه سیاه ساخته می شود. او با مشت های قدرتمند خود به اهداف خود حمله می کند و می تواند دیوارهای سنگی را خراب کند. غول یک نیروی قدرتمند و مقاوم است که می تواند به عنوان یک نیروی پیشرو برای حمله به پایگاه دشمن استفاده شود و شما می توانید ترفندهای بازی کلش اف کلنز را با استفاده از غول اجرا کنید.

جادوگر: نیروهای جادویی

جادوگر در بازی کلش اف کلنز یک نیروی هوایی است که در سربازخانه سیاه ساخته می شود. او با پرتاب گلوله های آتشی به اهداف خود حمله می کند و می تواند به ساختمان ها و نیروهای زمینی آسیب برساند. جادوگر یک نیروی قدرتمند است که می تواند به سرعت به ساختمان های مهم آسیب برساند.
استراتژی های محبوب با استفاده از جادوگر:

Loonion: این استراتژی شامل استفاده از بالن ها و جادوگر ها برای حمله به پایگاه است. بالن ها برای آسیب رساندن به ساختمان های دفاعی هوایی استفاده می شوند، در حالی که جادوگر ها برای پاکسازی ساختمان های دیگر استفاده می شوند.
GoWiWi: این استراتژی شامل استفاده از گوبلین ها، جادوگر ها و والکرها برای حمله به پایگاه است. گوبلین ها برای آسیب رساندن به ساختمان های ذخیره اکسیر و دیوارها استفاده می شوند، در حالی که جادوگر ها و والکرها برای پاکسازی ساختمان های دیگر استفاده می شوند.
LaLo: این استراتژی شامل استفاده از دراگون ها، جادوگر ها و طلسم های زلزله برای حمله به پایگاه است. دراگون ها برای آسیب رساندن به ساختمان های دفاعی هوایی استفاده می شوند، در حالی که جادوگر ها و طلسم های زلزله برای پاکسازی ساختمان های دیگر استفاده می شوند.

جادوگر یک نیروی همه کاره در کلش اف کلنز است که می تواند در انواع مختلف استراتژی ها استفاده شود.

سوالات متداول

بهترین استراتژی برای استفاده از نیروهای دارک اکسیر چیست؟

بهترین استراتژی برای استفاده از نیروهای دارک اکسیر به سطح بازی شما و موقعیت دهکده حریف بستگی دارد. با این حال، برخی از استراتژی های محبوب عبارتند از:

استفاده از هوگ رایدر و مینیون برای حمله به ساختمان های اصلی

استفاده از غول و جادوگر برای حمله به ساختمان های دفاعی

استفاده از لاوا هاوند برای حمله به ساختمان های دفاعی هوایی

استفاده از پکا برای حمله به ساختمان های دفاعی زمینی

چه تفاوتی بین نیروهای دارک اکسیر و نیروهای معمولی وجود دارد؟

نیروهای دارک اکسیر قدرتمندتر و گران تر از نیروهای معمولی هستند. آنها همچنین کمی سریع تر از نیروهای معمولی تولید می شوند.

منبع خبر : igame.ir


درصورت نیاز برای ارتباط با مدیریت سایت، بر روی “ارتباط با مدیریت وبسایت” کلیک کنید.

حتما ببینید

درآمد یک میلیارد دلاری ولو از Counter-Strike در سال 2023 | پایگاه خبری لوقمه | Lughme

درآمد یک میلیارد دلاری ولو از Counter-Strike در سال 2023

یک گزارش جدید نشان می‌دهد که شرکت ولو (Valve) نزدیک به یک میلیارد دلار از …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *