تاریخ انتشار بسته الحاقی بازی Remnant 2

زمان عرضه اولین بسته الحاقی بازی Remnant 2 مشخص شد

به تازگی تاریخ انتشار بسته الحاقی بازی Remnant 2 مشخص شده است. این بسته شامل یک داستان متفاوت به همراه اسلحه‌ها، سیاه‌چاله‌ها و حالت‌های جدیدی خواهد بود.
بسته‌الحاقی بازی Remnant 2 با نام Remnant 2: The Awakened King قرار است یه زودی منتشر شود. بسته توسعه The Awakened King برای بازی Remnant 2 سلاح‌ها، مواد، سیاه چاله‌ها و محتواهای تازه را همراه خود می‌آورد. این بسته یک توصیف کاملا جدید را دارد که بر پادشاهی که توسط Root آلوده شده متمرکز است و قصد دارد تا داستان جذابی را به بازی اضافه کند. بازیکنان می‌توانند از طریق کاوش در منطقه تازه Losomn، اسرار پادشاه را کشف کنند.

تاریخ انتشار بسته الحاقی بازی Remnant 2

همچنین اسلحه‌ها و تجهیزات قدرتمند جدید برای بازیکنان، همراه با تغییرات متنوع و البته جادوها، دشمنان و رؤسای جدید ترسناکی که از عمق اقیانوس برخاسته‌اند و اکنون در خیابان‌ها ازدحام کرده‌اند، در نظر گرفته شده است. بسته الحاقی پولی The Awakened King بازی Remnant 2 از استودیو Gunfire Games در تاریخ 23 آبان (14 نوامبر) برای ایکس باکس سری ایکس/ ایکس باکس سری اس، پلی استیشن 5 و کامپیوتر منتشر خواهد شد.

تاریخ انتشار بسته الحاقی بازی Remnant 2

بسته الحاقی Remnant 2: The Awakened King در کنار ارائه یک داستان، سیاه چاله‌ها و محیط جدید، شامل The Ritualist Archetype است که از اثرات وضعیت برای برش دشمنان استفاده می‌کند. اسلحه‌ها، حالت‌ها، جادوها و حلقه‌های جدید نیز در دسترس خواهند بود، اما شما باید با دشمنان و رؤسای جدید مبارزه کنید. تهدیدات ناشناخته نیز در این بسته‌ها وجود دارند که از عمق اقیانوس‌ها بیرون می‌آیند، در خیابان‌ها گشت می‌زنند و چالش‌های تازه‌ای را برای همه بازیکنان به همراه دارند که جذابیت بازی را به شدت بالا برده است.

منبع خبر : figar.ir

بروز ترین اخبار دنیا در یک لوقمه با پایگاه خبری لوقمه


درصورت نیاز برای ارتباط با مدیریت سایت، بر روی “ارتباط با مدیریت وبسایت” کلیک کنید.

حتما ببینید

درآمد یک میلیارد دلاری ولو از Counter-Strike در سال 2023 | پایگاه خبری لوقمه | Lughme

درآمد یک میلیارد دلاری ولو از Counter-Strike در سال 2023

یک گزارش جدید نشان می‌دهد که شرکت ولو (Valve) نزدیک به یک میلیارد دلار از …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *