شایعه: بازی Silent Hill: Townfall در سال 2024 معرفی می‌شود

شایعه: بازی Silent Hill: Townfall در سال 2024 معرفی می‌شود

بازی Silent Hill: Townfall در سال آینده اطلاعات جدیدی دریافت خواهد کرد. شما می‌توانید منتظر اخبار جدیدی درباره ریمیک Silent Hill 2 در سال 2024 باشید.

سری Silent Hill یکی از مشهورترین فرنچایزهای ترسناک در صنعت بازی به‌شمار می‌رود؛ اما از دهه گذشته هیچ بازی جدیدی از این سری منتشر نشده و این امر، به سهام این بازی ضربه وارد کرده است.

بازی Silent Hill: Townfall در سال 2024 معرفی می‌شود

آخرین بازی فرانچایز سایلنت هیل ، در سال 2012 برای Xbox 360 و PS3 عرضه شد؛ اما «هیدئو کوجیما» در حال کار روی یک بازی جدید در این سری بود که با نام Silent Hills شناخته می‌شد. قرار بود این بازی روی PS4 منتشر شود و حتی یک نسخه نمایشی به نام PT وجود داشت که برخی از جنبه‌های جدید بازی را نشان می‌داد.
آن زمان، PT به عنوان یکی از ترسناک‌ترین بازی‌ها شناخته می‌شد؛ اما متأسفانه بازی هرگز به انتشار نرسید. پس از آن، هیچ خبر جدیدی از این فرنچایز منتشر نشد.
شایعه: بازی Silent Hill: Townfall در سال 2024 معرفی می‌شود | پایگاه خبری لوقمه | Lughme
در سال 2022، شرکت «کونامی» تأیید کرد که سری سایلنت هیل را با چندین بازی جدید، از جمله ریمیک Silent Hill 2 و اقتباس سینمایی از همان بازی را احیا خواهد کرد. یکی از بازی‌های جدیدی که فاش شده، بازی Silent Hill Townfall است؛ اما تریلر آن بسیار مرموز منتشر شد و تشخیص دقیقی از محتوای بازی امکان‌پذیر نبود.
در سال 2023، هیچ خبر جدیدی از این بازی منتشر نشده و این امر برخی از طرفداران را نگران کرده است. چندی پیش، استودیوی «No Code» در صفحه توئیتر خود تأیید کرد که در سال 2024 اطلاعات بیشتری درباره این بازی ارائه خواهند کرد.
به نظر می‌رسد که ممکن است تنها با یک تریلر در اوایل سال 2024 روبرو شویم و انتشار بازی در سال 2025 صورت گیرد. انتظار می‌رفت که نسخه ریمیک Silent Hill 2، تا پایان امسال اطلاعات جدیدی دریافت کند که متأسفانه این اتفاق رخ نداد.

منبع خبر : figar.ir

بروز ترین اخبار دنیا در یک لوقمه با پایگاه خبری لوقمه


درصورت نیاز برای ارتباط با مدیریت سایت، بر روی “ارتباط با مدیریت وبسایت” کلیک کنید.

حتما ببینید

درآمد یک میلیارد دلاری ولو از Counter-Strike در سال 2023 | پایگاه خبری لوقمه | Lughme

درآمد یک میلیارد دلاری ولو از Counter-Strike در سال 2023

یک گزارش جدید نشان می‌دهد که شرکت ولو (Valve) نزدیک به یک میلیارد دلار از …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *