معرفی ساختمان های بازی کلش اف کلنز | ساختمان‌هایی که هر گیمری باید آن‌ها را بشناسد

معرفی ساختمان های بازی کلش اف کلنز | ساختمان‌هایی که هر گیمری باید آن‌ها را بشناسد


در بازی محبوب کلش آف کلنز ساختمان‌های مختلفی وجود دارند که باید آن‌ها را بشناسید و آپگرید کنید. این ساختمان‌ها یا منابع را در اختیار شما قرار می‌دهند و یا برای طراحی استراتژی‌های تهاجمی و تدافعی به منظور مقابله با دشمنان مورد استفاده قرار می‌گیرند. در صورتی که به تازگی به جمع گیمرهای این بازی پیوسته‌اید می توانید با خرید جم کلش اف کلنز ساختمان های مختلف بازی را باز کنید. در این مطلب به معرفی ساختمان های بازی کلش اف کلنز می‌پردازیم.

معرفی تاون هال؛ از مهم‌ترین ساختمان های بازی کلش آف کلنز

در هر دهکده‌ای تاون هال مهم‌ترین ساختمان است. تمامی قابلیت‎‌ها و آپگریدهای بازی به این ساختمان مرتبط است. در زمان حمله کردن به دشمنان شما باید تاون هال آن‌ها را هدف خود قرار بدهید. همچنین باید مراقبت باشید؛ زیرا دشمنان شما هم با چنین استراتژی به سمت دهکده شما حمله‌ور می‌شوند. تاون هال کلش را باید در مرکز دهکده قرار بدهید تا دشمنان نتوانند آن را به سادگی نابود کنند. این ساختمان می‌تواند تا 10 مرحله در بازی آپگرید شود.
پیشنهاد می‌کنیم قبل از ارتقا تالار شهر، سایر ساختمان‌های فرعی و دیوارهای خود را ارتقا بدهید و سپس وارد مرحله بعد شوید. یکی دیگر از استراتژی‌های رایج و عجیب برای استفاده از تاون هال، قرار دادن آن در خارج از محدوده بازی است. گیمرها به کمک این استراتژی به صورت مداوم برای خود شیلد به دست می‌آورند. البته باید توجه داشته باشید که تالاشر شهر 20 درصد از حجم منابع شما را در خود جای داده و تخریب آن باعث می‌شود بخش زیادی از منابع شما از بین برود. آیا شما با این نوع چینش موافق هستید؟

معرفی ساختمان های منبع بازی کلش آف کلنز

معدن طلا یا Gold Mines: انبار طلا برای ذخیره‌سازی طلا استفاده می‌شود و می‌توانید آن را تا 11 مرحله آپدیت کنید. به این ترتیب می‌توانید ظرفیت ذخیره‌سازی گلد را در آن افزایش دهید.
انبار اکسیر یا Elixir Storage: این ساختمان برای ذخیره کردن اکسیر بنفش رنگ است و دارای 11 آپگرید می‌باشد. در لول یک ظرفیت این انبار 1500 است. اما در لول 11 ظرفیت ذخیره اکسیر بنفش آن به 2 میلیون افزایش پیدا می‌کند.
معدن اکسیر یا Elixir Mine: در این معدن اکسیر تولید می‌شود. این سازه در بازی کلش آف کلنز تا 12 مرحله قابلیت ارتقا دارد.
انبار اکسیر سیاه یا Dark Elixir Storage: این ساختمان برای ذخیره اکسیر مورد استفاده قرار می‌گیرد و دارای 6 لول آپگرید است. در صورت آپدیت این انبار می‌توانید ظرفیت ذخیره‌سازی اکسیر سیاه در آن را افزایش بدهید.
معدن اکسیر سیاه یا Dark Elixir Mine: به کمک این ساختمان می‌توانید اکسیر سیاه به دست بیاورید. این معدن 6 آپگرید دارد.

با ساختمان‌های دفاعی از دهکده خود مراقبت کنید

از جمله ساختمان های دیگری بازی کلش اف کلنز که می‌خواهیم به شما معرفی کنیم، ساختمان های دفاعی هستند. به کمک این سازه‌ها می‌توانید حملات دشمنان را دفع کنید. برای دسترسی به این ساختمان‌ها باید ابتدا وارد بخش فروشگاه و سپس Defenses شوید. طبیعتا به هر میزان که هزینه بیشتری را صرف این ساختمان‌ها کنید، می‌توانید قدرت دفاعی خود را افزایش بدهید.
از جمله ساختمان‌های دفاعی بازی کلش اف کلنز می‌توانیم به موارد زیر اشاره کنیم:

توپخانه یا Cannin
دیوار یا Wall
آرچر تاور یا Archer Tower
مورتار یا Mortar
ایر دفنس ( Air Defense )

ساختمان‌هایی که نیروهای تهاجمی شما در آن‌ها آماده نبرد می‌شوند

ساختمان‌های ارتشی در حقیق ساختمان‌هایی هستند که به شما این امکان را می‌دهند سربازهای مختلفی بسازید و تمامی دشمنان خود را نابود کنید. اگر بخواهیم مهم‌ترین ساختمان های بازی کلش اف کلنز را معرفی کنیم، باید حتما به این سازه‌ها اشاره داشته باشیم.
از جمله این ساختمان‌ها می‌توانیم به موارد زیر اشاره کنیم:

سربازخانه یا Barracks
آزمایشگاه یا Laboratory
اسپل فکتوری یا Spell Factory

با استفاده اصولی از ساختمان‌های کلش، دهکده‌ای قدرتمند داشته باشید

دسته دیگری از ساختمان های بازی کلش اف کلنز سازه‌های دکوری هستند که شما می‌توانید از آن‌ها به منظور زیباتر کردن دهکده خود استفاده کنید. اگر می‌خواهید از این سازه‌‌ها استفاده کنید باید بعد از انتخاب گزینه Shop وارد قسمت Decorations شوید. با استفاده اصولی از این ساختمان‌ها می‌توانید نیروهای تهاجمی و تدافعی دهکده خود را به بهترین شکل ممکن برای رویارویی با دشمنان آماده کنید.

سوالات متداول

انواع چینش مپ در کلش اف کلنز کدامند؟

انواع مختلفی از چینش مپ وجود دارد، از جمله:

چینش مپ مرکزی: در این چینش مپ، ساختمان های اصلی در مرکز دهکده قرار می گیرند. این چینش مپ برای محافظت از ساختمان های اصلی در برابر حملات دشمن طراحی شده است.
چینش مپ حلقوی: در این چینش مپ، ساختمان ها در یک دایره یا بیضی قرار می گیرند. این چینش مپ برای دفاع از دهکده شما در برابر حملات از همه جهات طراحی شده است.
چینش مپ متراکم: در این چینش مپ، ساختمان ها به طور فشرده در کنار هم قرار می گیرند. این چینش مپ برای جلوگیری از دسترسی دشمن به ساختمان های اصلی طراحی شده است.
چینش مپ نامتقارن: در این چینش مپ، ساختمان ها به طور نامتقارن در دهکده قرار می گیرند. این چینش مپ برای گیج کردن دشمن و جلوگیری از برنامه ریزی حمله طراحی شده است.

چگونه می توان جایگاه ساختمان ها را در کلش برای اتک درست کنیم؟

در اینترنت و شبکه های اجتماعی، چینش مپ های مختلفی برای کلش اف کلنز وجود دارد. می توانید از این چینش مپ ها به عنوان نقطه شروع استفاده کنید و آنها را با توجه به نیازهای خود تغییر دهید.

منبع خبر : igame.ir


درصورت نیاز برای ارتباط با مدیریت سایت، بر روی “ارتباط با مدیریت وبسایت” کلیک کنید.

حتما ببینید

درآمد یک میلیارد دلاری ولو از Counter-Strike در سال 2023 | پایگاه خبری لوقمه | Lughme

درآمد یک میلیارد دلاری ولو از Counter-Strike در سال 2023

یک گزارش جدید نشان می‌دهد که شرکت ولو (Valve) نزدیک به یک میلیارد دلار از …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *