امکان شخصی سازی شخصیت و سلاح با خرید سی پی کالاف دیوتی

مودهای بازی کالاف دیوتی موبایل؛ از فرانت لاین تا بتل رویال

 

کالاف دیوتی موبایل یکی از پرافتخارترین عناوین بتل رویال در صنعت گیم است که طرفداران میلیونی در سراسر جهان دارد. هر کدام از مودهای بازی کالاف دیوتی موبایل حال و هوایی متفاوت دارند و به شما امکان تجربه سطح دیگری از هیجان را می‌دهند. سازندگان بازی هم در هر نسخه آپدیت شده‌ای، یک برگ برنده جدید را در مودهای این عنوان دوست‌داشتنی بتل رویال رو می‌کنند تا پلیرهای قدیمی این بازی نیز غافل‌گیر شوند، شما می توانید با خرید cp کالاف دیوتی موبایل شانس موفقیت خود را افزایش دهید. در این مطلب مودهای کلاسیک مولتی‌پلیر و مودهای بتل رویال Call Of Duty Mobile را به شما معرفی می‌کنیم.

مودهای کلاسیک مولتی‌پلیر طرفداران زیادی در دنیا دارند

شما در حالت مولتی‌پلیر بازی ندای وظیفه می‌توانید از حالت‌هایی مثل بازی‌های مرگ (Death Match) گرفته تا مودهای هدفمند مثل سلطه (Domination) و هاردپوینت (HardPoint) لذت ببرید. حالت Search & Destroy هم ویژه پلیرهایی است که علاقه چندانی به دوباره زنده شدن در بازی ندارند.

امکان شخصی سازی شخصیت و سلاح با خرید سی پی کالاف دیوتی

بازی کالاف دیوتی موبایل شبیه به بیشتر عناوین هم‌سبک خود دارای فروشگاهی با طیف متنوعی از آیتم‌ها و پیشنهادات است که شما با خرید افر که به صورت دوره‌ای، تصادفی و یا در مناسبت‌های مختلف در ایونت‌های فروشگاه بازی ارائه می‌شود می‌توانید به این امکانات دسترسی داشته باشید. در ادامه تمامی مودهای مولتی‌پلیر را به شما معرفی می‌کنیم.

در مود فرانت لاین باید با هم‌تیمی خود یکی از مناطق مپ بازی را فتح کنید

در حالت فرانت لاین باید به همراه هم‌تیمی خود جنگیده و یکی از مناطق بازی را به دست بیاورید. سپس باید با تیمی که در گذشته صاحب آن منطقه بوده است مبارزه کرده و امتیازات لازم را به دست بیاورید. در این شرایط اگر جان خود را از دست بدهید، در بخش دیگری از مپ بازی ریوایو می‌شوید؛ در حقیقت می‌توان اینطور گفت که شما در این حالت هیچ وقت نخواهید مرد.
در این مود تیم برنده، تیمی است که بیشترین امتیازات را از آن خود کرده باشد. فرانت لاین شباهت زیادی به مودهای دامینیشن و هاردپوینت دارد. به شما پیشنهاد می‌کنیم برای کسب پیروزی و غنائم در این حالت بازی، هرچه سریع‌تر اقدام به خرید ایتم مود فرانت لاین بازی کالاف دیوتی موبایل کنید.

رقابت تنگاتنگی در تیم دث مچ جریان دارد

یکی دیگر از حالت‌های بازی کالاف دیوتی موبایل، تیم دث مچ یا Team Deathmatch است. برعکس مود قبلی، مناطق در این بازی‌ها به شکل تصادفی تغییر می‌کنند. در تیم دث مچ شما باید با چهار پلیر دیگر تیم بسازید و وارد رقابت با تیمی دیگر شده و دشمنان خود را از سر راه بردارید. در این حالت هر تیمی که سریع‌تر به امتیاز 50 دست پیدا کند، می‌تواند در مبارزه پیروز شود. شما با خرید سی پی کالاف می‌توانید از انواع سلاح‌های پیشرفته با میزان آسیب‌پذیری بالا برای پیروزی در مود دث مچ بهره‌مند شوید.

مود جستجو و تخریب

در مود جستجو و تخریب به عنوان یکی از جذاب‌ترین حالت‌های CODM ما دو تیم پنج نفره داریم. یکی از تیم‌ها موظف به بمب‌گذاری و نصب بمب‌ها در مناطق مختلف مپ بازی است. تیم دیگر نیز باید محل دقیق بمب‌ها را یافته و آن‌ها را به سرعت خنثی کند. هر تیمی که بتواند به هدفش برسد، امتیاز لازم این مرحله را به دست می‌آورد. لازم به ذکر است، که در صورت نابودی تیم مقابل می‌توانید کاپ قهرمانی را نیز از آن خود کنید. برای خرید افر عادی و مناسبتی مود جستجو و تخریب بازی، می‌توانید به سایت آی گیم مراجعه کنید.

در دامینیشن باید از قلمرو خود دفاع کنید

در دامینیشن باید به همراه اعضای گروه خود از منطقه‌ای تعیین شده حفاظت کنید. در این حالت هر تیمی از پنج نفر تشکیل شده است و دو حالت کلی برای به دست آوردن پرچم بازی وجود دارد؛ یا در دستان شما است که باید از آن مراقبت کرده و یا در اختیار تیم دشمن است و باید به هر روشی که می‌توانید پرچم را از دست آن‌ها در بیاورید. با خرید ایتم کالاف دیوتی موبایل می‌توانید با برترین اسکین‌ها به مصاف دشمنان خود بروید.

برای تجربه مود “رایگان برای همه” باید به یک پلیر حرفه‌ای بازی تبدیل شده باشید

برای تجربه مود رایگان برای همه باید مراحل حرفه‌ای شدن در بازی را سپری کرده و به لول هشت رسیده باشید. در رایگان برای همه شما به همراه 7 پلیر دیگر باید با یکدیگر بتل کنید. برنده بازی پلیری نیست که بیشتر زنده مانده است؛ بلکه پلیری است که دشمنان بیشتری را نابود کرده باشد. با خرید سی پی کالاف می‌توانید تجهیزات خود را برای این مود بازی ارتقا دهید.

در کیل کانفرمد اولین تیمی که موفق به جمع‌آوری 40 نشان سگ شود، برنده است

در مود کیل کانفرمد دو تیم ۵ نفره روبه‌روی هم قرار می‌گیرند تا بیشترین تعداد نشان سگ (Dog Tag) را جمع کنند؛ البته اگر در طول بازی کشته شوید، ممکن است که تمام نشان‌هایتان را از دست بدهید. اگر هم‌گروهی‌هایتان بتوانند بعد از مرگ شما، تگ‌های شما را جمع کنند، می‌توانند تاثیر مرگ شما را خنثی کنند. در غیر این صورت باید آن‌ها را دو دستی تقدیم دشمن کنید.

کالاف دیوتی موبایل: بهترین بازی شوتر آنلاین برای موبایل
کالاف دیوتی موبایل: بهترین بازی شوتر آنلاین برای موبایل

اصولا تگ‌های دشمن به رنگ قرمز و تگ‌های دوستان نیز به رنگ آبی هستند. اولین تیمی که بتواند ۴۰ نشان سگ جمع کند، برنده است. با خرید افر بتل پس کالاف دیوتی می‎‌توانید سی پی مورد نیاز خود را بسیار سریع‌تر و با قیمت فوق‌العاده مناسب‌تری تهیه کنید.

در مود هاردپوینت جان شما نامحدود است

هردوپوینت شبیه به دامینیشن است. در آن باید پرچم منطقه را از دست دشمن خارج کرده و خودتان آن را به دست بیاورید. اما این دو مود تفاوت‌هایی نیز با یکدیگر دارند. برای نمونه در هاردپوینت یک لوکیشن دقیق برای تصرف وجود ندارد و مناطق هر یک دقیقه تغییر می‌کنند. در واقع هرچقدر که مدت زمان بیشتری در جایگاه تصرف شده بمانید، امتیاز بیشتری خواهید داشت. با آگاهی از برگ برنده کالاف دیوتی موبایل می‌توانید قدرت مبارزه با دشمنان خود را افزایش بدهید.

مود گان فایت

مود گان فایت نیز دقیقا شبیه به مود اصلی بازی Modern Warfare نسخه سال 2019 است و در آن شاهد رقابت‌های ۲در۲ با فقط و فقط یک جان هستیم. هر پلیری که بتواند رقیبش را در ۴۰ ثانیه بازی بکشد و یا منطقه تعیین ‌شده روی نقشه را در مالکیت خود بگیرد، پیروز بازی است. در نهایت هم هر تیمی که زودتر بتواند در ۶ بازی برنده شود، کل رقابت را می‌برد. با خرید ایتم می‌توانید کارت‌های مختلف بازی را باز کنید.

مود بتل‌ رویال گل سرسبد مودهای کالاف دیوتی موبایل است

در سری رقابت‌های بتل رویال، شما و ۹۹ پلیر دیگر، با استفاده از چتر از هواپیما می‌پرید و روی بخش دلخواهی از مپ بازی فرود می‌آیید. سپس باید به ‌همراه تیم خود در نقشه بگردید و تجهیزات جنگی و سلاح‌ها را به غنیمت بگیرید. به دلیل اینکه به مرور زمان نقشه کوچک‌تر می‌شود، شما باید با دیگر بازیکنان بجنگید و آن‌ها را بکشید. در نهایت پلیری برنده بتل رویال کالاف دیوتی موبایل می‌شود که تا پایان بازی زنده مانده و همه بازیکنان را تار و مار کرده باشد.

سوالات متداول

آیا می‌توانم مودهای بازی کالاف دیوتی را سفارشی کنم؟

بله، در برخی از مودهای بازی کالاف دیوتی، می‌توانید تنظیمات بازی را سفارشی کنید. به عنوان مثال، می‌توانید تعداد بازیکنان، زمان بازی، و نوع تجهیزات را سفارشی کنید.

منبع خبر : igame.ir

 


درصورت نیاز برای ارتباط با مدیریت سایت، بر روی “ارتباط با مدیریت وبسایت” کلیک کنید.

حتما ببینید

درآمد یک میلیارد دلاری ولو از Counter-Strike در سال 2023 | پایگاه خبری لوقمه | Lughme

درآمد یک میلیارد دلاری ولو از Counter-Strike در سال 2023

یک گزارش جدید نشان می‌دهد که شرکت ولو (Valve) نزدیک به یک میلیارد دلار از …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *