نقدها و نمرات بازی Marvel’s Spider-Man 2 منتشر شدند

نقدها و نمرات بازی Marvel’s Spider-Man 2 منتشر شدند

 

نسخه دوم از بازی محبوب Marvel’s Spider-Man چند روز پیش منتشر شد که امروز نقد ها و نمرات مربوط به بازی از سوی برخی سایت های مطرح جهانی منتشر شد که در ادامه به آنها خواهیم پرداخت.

دقت داشته باشید که نقدها و نمرات درج شده برگرفته از صفحه رسمی متاکریتیک بوده است :

  • سایت COGconnected امتیاز 100 :

اسپایدرمن دو یکی از بهترین بازی های ابرقهرمانی بوده که تا به امروز ساخته شده است. دوره زمانی جدید که برپایه فیلم Spider-Man 2018 بنا نهاده شده میتواند نمونه ای درخشان از چگونگی تشکیل یک بازی از فیلم را بازگو کند. هنگام اجرای بازی متوجه ویژگی های ساختاری و کنترلی بسیاری خواهید بود که این مورد یک تجربه فراموش نشدنی را برای شما به ارمغان می آورد.

  • سایت CGMagazine امتیاز 100 :

تجربه داستانی و گیم پلی جذاب بازی در اصلی ترین مزایای آن قرار داشته است که میتوانید در فرنچایزی جدید از سری بازی های مرد عنکبوتی به دنبال ادامه دادن بازی از لحاظ داستانی باشید.

  • سایت GamesHub امتیاز 100 :

به عنوان مهمترین دنباله از بازی مرد عنکبوتی این بار شاهد تاثیرگذارترین بازی از این فرنچایز هستیم. تحت تاثیر قرار گرفتن بازی از سوی فیلم میتواند شمارا با چالش های بسیاری همراه کند که شرکت اینسومنیاک گیمز در این زمینه توانسته تمام مهارت های ضروری یک ابرقهرمان را در اختیار شما قرار دهد.

  • سایت VGC امتیاز 97 :

Spider-Man 2 دنباله ای قدرتمند و مطمئن از بهترین بازی های پلی استیشن 2023 بوده که به شکل کاملا حرفه ای توسعه یافته است. سبک داستانی عالی و تعامل جذاب با محیط اطراف میتواند شمارا با گیم پلی خوبی جهت سرگرمی مواجه کند که در این زمینه با بهترین بازی مارول تا به امروز سروکار خواهید داشت.

  • سایت VG247 امتیاز 95 :
Spider-Man 2 استثنایی است زیرا این شما هستید که میتوانید در نقش یک ابرقهرمان بازی را مدیریت کنید. حرکت ناب و کاملا نوینی که شرکت سازنده روی بازی پیاده سازی نموده سبب خواهد شد تا بتوانید به صورت معلق در تمامی لحظاتی که حس میکنید بمانید. ناوبری عالی و کنترل جذاب سبب شده تا این بازی یکی از بهترین های سال برای پلی استیشن 5 باشد.

 

منبع خبر : www.plaza.ir

 


درصورت نیاز برای ارتباط با مدیریت سایت، بر روی “ارتباط با مدیریت وبسایت” کلیک کنید.

حتما ببینید

درآمد یک میلیارد دلاری ولو از Counter-Strike در سال 2023 | پایگاه خبری لوقمه | Lughme

درآمد یک میلیارد دلاری ولو از Counter-Strike در سال 2023

یک گزارش جدید نشان می‌دهد که شرکت ولو (Valve) نزدیک به یک میلیارد دلار از …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *