بازی Achilles: Legends Untold

نقد و بررسی بازی Achilles: Legends Untold

Achilles: Legends Untold یک بازی موفق اکشن و ماجراجویی و حتی نقش آفرینی بوده که در گیم پلی خود توانسته ساختارهای خوبی را ارائه دهد. پیشنهاد میشود جهت نقد و بررسی بازی Achilles: Legends Untold با ما همراه باشید.

Achilles: Legends Untold یک بازی جدید از دارک پوینتز بوده که از دیدگاه های مختلفی میتوان این بازی را یک ترکیب دیابلو و سولز دانست که اگر به جنبه های دیگری از بازی اهمیت داده شود میتوان گفت که این بازی فرصت مناسبی برای ارائه یک گیم پلی خوب به کاربران را داشته است. سازنده بازی با بکارگیری داستانی پویا توانسته محصول خوبی را منتشر کند که در ادامه این مطلب پلازا اطلاعات بیشتری را در اختیارتان قرار خواهیم داد.

بازی Achilles: Legends Untold

بازی Achilles: Legends Untold که در فارسی به «آشیل: افسانه های ناگفته» معروف است یک محصول جدید از استودیو بازیسازی Dark Point Games بوده که وظیفه انتشار بازی نیز توسط همین استودیو انجام گرفته است. به طور خلاصه میتوان گفت که این بازی با فضای سولزلایک خود قرار است شمارا در برابر خدیان بسیاری قرار دهد که راهی جز مبارزه و نابود آنها نخواهید داشت.

بررسی بازی Achilles: Legends Untold

نسخه ارلی اکسس بازی Achilles: Legends Untold که به تازگی منتشر شده یک محصول نقش آفرینی RPG اکشن و مملو از ایده های نوین بوده که به گیمر احساس یک سفر حماسی را میدهد. مبارزاتی که در طول بازی به صورت جاه طلبانه شکل گرفته اند انگار روحی در آنها نهفته است. شایستگی این موارد عالی بوده اما کمی مسطح و عادی به نظر میرسد که در مراحل آغازین بازی به نظر میرسد قرار است با هیولاهای بسیاری رو به رو شوید که این چنین نبوده است. کاوشگری در طول بازی ارزش کاملی داشته که فراتر از داستان بازی میتوانید با قاب بندی های جالب از مرگ آشیل مواجه شوید. ناگفته نمند که در دسترسی زودهنگام بازی شامل باگ های مختلفی در راه اندازی اولیه هستیم حتی زمانی که آشیل با استانداردهای اصلی بازی در ارتباط است بازهم مشکلاتی دیده میشود که باید در انتظار نسخه رسمی برای باگ گیری بود. نکته تخیلی و افسانه ای بازی Achilles: Legends Untold زمانی نمایان میشود که نیمه خدای شما به تارتاروس میرود و قصد دارد هادس را ملاقات کند.

در این توافق دو جانبه شاهد بازگشت آشیل به دنیا هستیم تا وی بتواند انتقام خود را از شخصیت هایی که سبب کشته شدنش بودیم بگیرد. در ازای این موضوع هادس ابزاری مافوق بشری برای انجام دستوراتش را بدست می آورد. در طول گیم پلی بازی شخصیت های آشنایی نظیر شاه آگاممنون را شاهد خواهید بود که او با آشیل تازه مرده ملاقات میکند و برخلاف همیشه از دید او خوشحال نمیشود. داستان بازی به خوبی شروع میشود اما دیگر شخصیت ها و عناصر داستانی بازی که به طور کامل معرفی نشده اند برای شما ناشناس هستند. با داستان خوب بازی میتوان گفت که قرار است برای دقایق مناسبی سرگرم شوید اما باید بدانید که بسیاری از دیالوگ های بازی به خوبی داستان نیستند و در آنها مشکلات ساختاری بسیاری دیده میشود که سبب ضعف دیالوگ های بازی شده اند.

بازی Achilles: Legends Untold

آشیل پس از تولد دوباره اش به یونانی رنگارنگ و سرسبز سفر میکند و اولین سرنخ های جدید از برادرزاده گمشده هادس یعنی هفستوس که خدای آتش بوده را پیدا میکند. هنگامی که آشیل و برادرزاده هادس با یکدیگر ملاقات میکنند سه نفر از دیگر شخصیت های بازی Achilles: Legends Untold نقشه ای میکشند تا ارتباط بین یونان و جهان اموات را بازسازی کنند تا در این میان مردگان نیز قادر به حضور در دنیای کنونی باشند. این خط داستانی عالی میتواند سبب پدیدار شدن ویژگی های خوبی شود. سیاه چال های بسیاری که با هیولاهای متنوع پرشده است میتواند شمارا در تعقیب و گریز های بسیاری قرار دهد که برای رسیدن به هدف های هادس باید مشکلات بسیاری را تحمل نمایید.

نقشه های بسیاری که هادس برای شما درنظر گرفته است حدودا 5 ساعت به طول خواهد انجامید که از آغاز بازی تا پایان شاهد سیستم مبارزه ای آسانی خواهید بود که در طول این مورد باید به جمع آوری مواردی به نام دودها بپردازید. جمع آوری دودها میتواند به شما اجازه رسیدن به خانه را بدهد که اتصال بین مکان های گمشده نیز از این طریق قابل انجام بوده است. مکان های زیارتی بسیاری در Achilles: Legends Untold وجود داشته که هریک از آنها میزبان ویژگی و المان های خوبی هستند. طراحی اولیه دنیا و سرزمین های بازی به شکل بسیار خوبی انجام گرفته است که این موضوع میتواند برای شما که دوست دار جهانی به دور از آشوب هستید مفید باشد. در کنار طراحی خوب صداگذاری جالبی در بازی بکارگیری شده است که این موضوع میتواند روی تقویت گیم پلی بازی نقش مهم و البته مفیدی داشته باشد.

ساختار اولیه بازی حدودا از ترکیب دیابلو و سولز انجام گرفته که این موضوع میتواند سبب پدیدار شدن ویژگی های بسیاری در خط داستانی و گیم پلی و حتی طراحی بازی شود. ارتباط و همخوانی این موارد روی هم میتواند شمارا با یک بازی خوب برای سرگرمی مواجه کند که امروزه در قیاس با دیگر بازی های مطرح جهانی از امتیاز خوبی برخوردار بوده است. این بازی ایزومتریک با برخورداری از فضاهای معروف به سولزلایک میتواند گزینه خوبی برای سرگرمی باشد زیرا از تلفیق برجسته های روز دنیا شکل گرفته است که این موضوع سبب تقویت بازی در جهات مختلف شده است.

طراحی باستانی و زاویه دید بالا به پایین در کنار حضور باس فایت های بسیار میتواند شمارا در برابر یک بازی ایده آل برای سرگرمی قرار دهد که کنترلرهای بازی به خوبی توسعه یافته اند تا شما مدیریت خوبی روی شخصیت اصلی بازی داشته باشید. بررسی بازی Achilles: Legends Untold به پایان رسید که در ادامه میتوانید با دیگر اطلاعات مهم بازی آشنا شوید.

پلتفرم و تاریخ انتشار بازی

بازی Achilles: Legends Untold

نسخه ارلی اکسس بازی در 12 مه 2022 منتشر شد که این بازی برای پلتفرم های پلی‌استیشن ۵، ایکس‌باکس وان، پلی‌استیشن ۴، اکس‌باکس سری اکس و سری اس، مایکروسافت ویندوز درنظر گرفته شده است که سازنده و ناشر بازی شرکت Dark Point Games بوده است.

سیستم اجرایی بازی

حداقل سیستم مورد نیاز :

  • OS: Windows 10
  • Processor: AMD Ryzen™ 3 1200 / Intel® Core™ i3-8100
  • Memory: 8 GB RAM
  • Graphics: NVIDIA® GeForce® GTX 1050 4GB / AMD Radeon™ RX 560 4GB

سیستم پیشنهادی :

  • OS: Windows 10
  • Processor: AMD Ryzen™ 5 2600X / Intel® Core™ i5-8400
  • Memory: 16 GB RAM
  • Graphics: NVIDIA® GeForce® GTX 1660 6GB / AMD Radeon™ RX 580

همانطور که شاهد بودید برای اجرای بازی نیازمند دارا بودن کارت گرافیک و سیستم سخت افزاری نسبتا قوی هستید که این موضوع شاید برای گیمرهای بسیاری فراهم نباشد اما باید بدانید که دنیای Achilles: Legends Untold و سیستم های بکارگیری شده در بازی به قدری جذاب و حرفه ای هستند که از همان لحظات آغازین بازی نظر شمارا به خودشان جلب خواهد نمود.

سخن پایانی

همانطور که شاهد بودید در نقد و بررسی بازی Achilles: Legends Untold به اطلاعات مهمی اشاره شد که این موضوع میتواند شمارا با یک بازی جدید از ترکیب گیم های محبوب جهانی مواجه کند. دنیای فانتزی و سراسر هیجان بازی فرصت تازه ای بوده تا در برابر خدایان بسیاری ایستادگی کنید. نظر شما نسبت به این بازی ویدیویی چیست؟ شما عزیزان میتوانید نظرات و پیشنهادات خود نسبت به گیم پلی و دیگر بخش های بازی Achilles: Legends Untold را با ما به اشتراک بگذارید.

منتخب کاربران

منبع خبر : www.plaza.ir

بروز ترین اخبار دنیا در یک لوقمه با پایگاه خبری لوقمه


درصورت نیاز برای ارتباط با مدیریت سایت، بر روی “ارتباط با مدیریت وبسایت” کلیک کنید.

حتما ببینید

درآمد یک میلیارد دلاری ولو از Counter-Strike در سال 2023 | پایگاه خبری لوقمه | Lughme

درآمد یک میلیارد دلاری ولو از Counter-Strike در سال 2023

یک گزارش جدید نشان می‌دهد که شرکت ولو (Valve) نزدیک به یک میلیارد دلار از …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *