بازی Ark: Survival Ascended

نقد و بررسی بازی Ark: Survival Ascended

Ark: Survival Ascended عنوان مورد انتظاری در سبک بازی های اکشن و تیراندازی و تاحدودی بقا بوده است که در مدت زمان کوتاه توانست نام خود را در لیست 100 بازی پرطرفدار استیم از لحاظ کاربر قرار دهد که پیشنهاد میشود جهت نقد و بررسی بازی Ark: Survival Ascended با ما همراه باشید.

Ark: Survival Ascended با بهرهمندی از سیستم های نوین روز دنیا توسعه یافته که استودیو سازنده بازی با درنظر گیری سیستم های نوین توانسته بخش های مفید بسیاری را برای تقویت گیم پلی به این بازی اضافه کند. این موضوع سبب شده است تا بازی از لحاظ گیم پلی و داستان سرایی گزینه خوبی باشد که ناگفته نماند در برخی بخش های بازی شاهد ضعف های ساختازی هستیم که در ادامه این مطلب پلازا اطلاعات بیشتری را از این بخش در اختیارتان قرار خواهیم داد.

بازی Ark: Survival Ascended

Ark: Survival Ascended محصول جدیدی از سری بازی های ARK بوده که از سوی استودیو های Studio Wildcard و Grove Street Games و Instinct Games بوده که در بخش انتشار بازی 2 شرکت بنام های Studio Wildcard و Snail Games USA با یکدیگر همکاری داشته اند که بازی در طول روز های اخیر منتشر شده است.

همچنین بخوانید :

بررسی بازی Ark: Survival Ascended

بازی Ark: Survival Ascended را میتوان از مورد انتظار ترین گزینه های منتشر شده برای رایانه های شخصی دانست که در مدت زمان کم انتشار خود توانست به یکی از پرفروش تریم بازی های استیم تبدیل شود. موضوع مهمی که در این زمینه وجود داشته بروز مشکلات بازی بعد از اجرا بوده که این مورد در عملکرد کلی بازی وجود داشت و سبب نارضایتی گیمرها شد. Ark: Survival Ascended در بخش توسعه از موتور گرافیکی آوریل انجین ۵ برخوردار است که این موضوع می‌تواند شما را در برابر یک گرافیک دیدنی قرار دهد که بی تردید از اصلی ترین مزایای بازی بشمار میرود. در حال حاضر بازی روی پلتفرم استیم منتشر شده که این موضوع سبب حضور بازی در لیست صد بازی برتر از نظر تعداد کاربران همزمان بوده است که هر روز به تعداد آن افزوده میشود.

با اینکه بازی میزبان مزیت های بسیاری بوده ولی نقد های معرفی بسیاری از سوی کاربران استیم به بازی Ark: Survival Ascended فرستاده شده که این مورد سبب کسر امتیاز بازی در طول روز های اخیر شده است. این بازی برای اولین بار در ۲۵ اکتبر منتشر شد که توسعه دهنده بازی اعلام نمونه تمامی مشکلات را طی یک آپدیت حل و فصل خواهد نمود.

حضور موتور گرافیکی انریل انجین ۵ سبب بوجود آمدن نور بهبود یافته و فیزیک محتوایی و گرافیک بصری جدید شده است. ترکیب این موارد با صداگذاری و سیستم های نوین سبب بوجود آمدن گیم پلی خوبی شده است که میتواند شما را برای زمان خوبی سرگرم نماید. گیم پلی بازی امکان ساخت پایگاه را به شما میدهد که این موضوع بستگی به تخیل شما داشته که از چه روشی برای انجام اینکار استفاده میکنید زیرا محدودیتی در بازی Ark: Survival Ascended وجود نداشته که مانع شما باشد.

همچنین بخوانید :

در کنار این موضوع حضور طیف وسیعی از دایناسور ها میتواند خطرات بسیاری را برای شما به همراه داشته باشد که اگر بتوانید مهارت های اولیه بازی را به خوبی یاد بگیرید میتوانید دایناسور های بازی را رام نمایید و از آنها برای پیشبرد اهداف خود استفاده کنید. دنیای جهان باز و بقا بازی که با سازه های بسیاری همراه بوده میتواند فرصت تازه ای در اختیار شما قرار دهد که براساس آن بتوانید به ساخت و ساز های بسیاری دست بزنید. در کنار این موارد باید بدانید که بازی Ark: Survival Ascended با هیجان بالایی در بخش کاوشگری همراه بوده که بسته به سلیقه خود میتوانید در بخش های مختلفی از بازی ماجراجویی کنید.

Ark: Survival Ascended علیرغم گفته های سازنده که یکی از بهترین بازی های جهان را منتشر نموده باید گفت که با وجود تمام مشکلات بازهم این بازی یک گزینه عالی برای سرگرمی بوده است که اگر نگاه دقیق تری به گیم پلی و طراحی داشته باشید متوجه این موضوع خواهید شد. شرکت سازنده بازی Ark: Survival Ascended برای حفاظت از دست آورد های خود باید به دنبال راهی برای جلوگیری از خروج کاربران باشد زیرا اگر نتواند جلوی این موضوع را بگیرد شاهد ویرانی های بسیاری خواهد بود.

بازی Ark: Survival Ascended

بازی Ark: Survival Ascended را میتوان یکی از بهترین شبیه سازی های دنیای دایناسور دانست که گیمرها قادر به تجربه گیم پلی دوطرفه خواهد بود که این موضوع می‌تواند سرگرمی طولانی مدتی را برای کاربران به همراه داشته باشد. با تمام توضیحات درج شده در خصوص بازی باید بدانید که توسعه دهنده با بکارگیری سیستم های متنوع در بخش های مختلف قصد دارد تا هر زمینه از بازی Ark: Survival Ascended را به بهترین شکل ممکن ارایه دهد. سیستم مبارزه ای جدید و یا سیستم ساخت و ساز قدرتمند میتواند جزییات مهم و مفیدی را برایتان قرار دهد. صداگذاری پویا که از کنار هوش مصنوعی توسعه یافته میتواند المان های خوبی را برای شنیدن در اختیارتان قرار دهد.

همچنین بخوانید :

پویا نمایی و طراحی بصری دیدنی در تمامی لحظات بازی به خوبی قابل رویت است که این موضوع با تلفیق انریل انجین ۵ با هوش مصنوعی بدست آمده و نشان میدهد که میتوان گفت بازی Ark: Survival Ascended از گرافیکی ترین بازی های سال جاری بوده است. در کنار بخش های ذکر شده طراحی بازی از اهمیت بالایی برخوردار بوده زیرا رسیدگی به جزییات در تمامی بخش ها زمان زیادی را از سازنده گرفت که این موضوع سبب شد تا در بخش باگ گیری آنگونه که بازی موفق بوده، به خوبی ظاهر نشود و مشکلاتی در بازی به ارمغان بیاید. با تمام این تفاسیر میتوان گفت که هیچ بازی ویدیویی تا به امروز منتشر نشده که بدون مشکل باشد که بازی Ark: Survival Ascended را هم باید به آن اضافه کنید. هجوم طیف وسیعی از گیمرها در روز های اول انتشار بازی سبب شد تا در مدت زمان کوتاهی این بازی به محبوبیت بیش از انتظار برسد که به زودی قرار است آپدیت جدیدی از سوی توسعه دهنده برای رفع مشکلات منتشر شود. نظر شما نسبت به بازی Ark: Survival Ascended چیست؟

تاریخ انتشار و پلتفرم های بازی‎

بازی بقا صعود کرده از سوی استودیو Studio Wildcard و Grove Street Games و Instinct Games منتشر شده که ناشران بازی شرکت های Studio Wildcard و Snail Games USA بوده اند. بد نیست بدانید که بازی برای پلتفرم‌های پلی‌استیشن ۵، اکس‌باکس سری اکس و سری اس، مایکروسافت ویندوز منتشر شده است.

سیستم های اجرایی بازی

بازی Ark: Survival Ascended

حداقل سیستم مورد نیاز :

  • OS: Windows 10/11 with updates
  • Processor: AMD Ryzen 5 2600X, Intel Core i7-6800K
  • Memory: 16 GB RAM
  • Graphics: AMD Radeon RX 5600 XT, NVIDIA GeForce 1080
  • DirectX: Version 12
  • Network: Broadband Internet connection
  • Storage: 70 GB available space
  • Additional Notes: SSD Required

سیستم پیشنهادی :

  • OS: Windows 10/11 with updates
  • Processor: AMD Ryzen 5 3600X, Intel i5-10600K
  • Memory: 32 GB RAM
  • Graphics: AMD Radeon RX 6800, NVIDIA GeForce RTX 3080
  • DirectX: Version 12
  • Network: Broadband Internet connection
  • Storage: 70 GB available space
  • Additional Notes: SSD Required

سخن پایانی

نقد و بررسی بازی Ark: Survival Ascended به پایان رسید و همانطور که شاهد بودید یکی از بهترین بازی های استیم را برایتان معرفی کردیم که در مدت زمان کوتاه توانست در لیست صد بازی پرطرفدار از لحاظ حضور کاربران قرار بگیرد. با تمام این تفاسیر شما عزیزان میتوانید نظر خود نسبت به بخش های مختلف بازی را بیان کنید و با انجام اینکار به تکمیل شدن بررسی Ark: Survival Ascended کمک نمایید.

منبع خبر : www.plaza.ir

بروز ترین اخبار دنیا در یک لوقمه با پایگاه خبری لوقمه


درصورت نیاز برای ارتباط با مدیریت سایت، بر روی “ارتباط با مدیریت وبسایت” کلیک کنید.

حتما ببینید

درآمد یک میلیارد دلاری ولو از Counter-Strike در سال 2023 | پایگاه خبری لوقمه | Lughme

درآمد یک میلیارد دلاری ولو از Counter-Strike در سال 2023

یک گزارش جدید نشان می‌دهد که شرکت ولو (Valve) نزدیک به یک میلیارد دلار از …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *