بازی Endless Dungeon

نقد و بررسی بازی Endless Dungeon

Endless Dungeon عنوان یک بازی اکشن تاکتیکی در سبک Rogue-lite بوده که در دنیای ENDLESS جریان داشته که تا به امروز جوایز بسیاری را کسب نموده است. در ادامه جهت نقد و بررسی بازی Endless Dungeon میتوانید با پلازا همراه باشید.

دنیا و سبک بازی Endless Dungeon متشکل تیمی از قهرمانان بوده که برای یک کشتی شکسته استخدام میشوند. ایستگاه فضایی متروکه هدف شما بوده که این قلمرو به صورت غوطه ور در کهکشان حضور داشته است و از کریستال های بسیاری برخوردار بوده است. شما وظیفه حفاظت از این قلمرو در برابر امواج بی پایان دشمنان را داشته اید که یا باید بمیرید و یا به تلاش ادامه دهید تا زمانی که تمامی دشمنان از بین بروند. مسیر سختی پیش روی شماست که نباید آن را ساده از دست دهید.

بازی Endless Dungeon

بازی ویدیویی Endless Dungeon یک محصول دفاع از برج و اکشن از سوی استودیو AMPLITUDE Studios بوده که در پایان توسط شرکت نام آشنای SEGA منتشر شده است. ماهیت درگیرانه و زاویه دید عالی بازی میتواند فرصت تازه ای برای رویارویی با یکی از بهترین بازی های کم حجم را ایفا کند که در این زمینه قادر به رقابت با شخصیت های بسیار دیگری خواهید بود. در ادامه توضیحات جهت بررسی با ما همراه باشید.

بررسی بازی Endless Dungeon

Endless Dungeon ترکیبی منحصر به فرد از یک فرد سرکش بوده که اقدامات تاکتیکی دفاع از برج را به خوبی یاد گرفته است. در طول گیم پلی بازی به تنهایی و یا با دوستان خود قادر به حضور در یک ایستگاه فضایی متروکه خواهید بود. موجوداتی که اخیرا از این ایستگاه سردرآورده اند تمام قهرمانان کشتی را شکست داده اند و این موضوع سبب شده تا روسای شما برای نابودی آنها تیمی را با رهبری شما به سمت ایستگاه اعزام کنند. امواج بی پایانی از هیولاها به محض رسیدن، به سمت شما حمله خواهند نمود که در این زمینه راهی جز نابود کردن آنها به هر طریقی که شده نخواهید داشت. در صورت شکست خوردن تمام ایستگاه فضایی نابود خواهد شد مگر اینکه بتوانید یکبار برای همیشه از شر این هیولاها راحت شوید.

خوشبختانه یک برجک در ایستگاه فضایی هنوز تسخیر نشده و شما دقیقا باید در آن فرود بیایید. با وارد شدن به خط داستانی و گیم پلی بازی نبردهای شما آغاز خواهد شد که باید با سبک و سیاق های اولیه بازی به خوبی آشنا شوید تا قادر به ادامه بازی باشید. حضور به صورت تیمی در Endless Dungeon میتواند گیم پلی بازی را ساده تر نماید زیرا نیازی به تمرکز بالا نخواهید داشت و میتوانید با سرعت بالاتری دشمنان را شکست دهید. اما اگر قصد دارید به صورت انفرادی بازی را اجرا کنید باید بدانید که سختی های دوست داشتنی بسیاری در انتظار شماست که به احتمال زیاد در طول بازی چندین بار کشته خواهید شد و مجدد به بازی خواهید آمد. در جست و جوی یک شخصیت قهرمان باید با سختی های بسیاری دست و پنجه نرم کنید که این موضوع میتواند برای شما دلنشین باشد ولی خطرات بسیاری را برایتان به ارمغان بیاورد.

همچنین بخوانید :

از دیگر موارد مهم مرتبط با قهرمانان بازی Endless Dungeon باید بدانید که گروهی از شخصیت های محبوب آماده شرکت در نبردها هستند که اگر اجازه پیوستن آنها به گروه خود را بدهید با کمک یکدیگر قادر به شکست دادن دشمنان خواهید بود. اما اگر میخواهید که جان کسی به خطر افتاده نشود و در نقش یک رهبر تنها به این مشکل رسیدگی کنید باید بدانید که چالش های بسیار و سیستم دشواری مراحل بازی شمارا به دردسر های بسیاری خواهد انداخت. از دیگر مزایای بازی Endless Dungeon میتوان به وجود رازهای مختلف اشاره داشت. هیولاها و دشمنان شما از اسرار و گنجینه های مختلفی برخوردار هستند که با دستیابی به آنها میتوانید به نوعی قدرت خود را افزایش دهید. کشف چنین مواردی در بازی به بهبود مسیر کمک خواهد نمود.

بازی Endless Dungeon

امکان ارتقاء دادن شخصیت و کاراکترهای بازی Endless Dungeon امکان پذیر بوده است که در شرایط مختلف با جمع آوری پاداش های بدست آمده میتوانید قدرت شخصیت خود را افزایش دهید. این موضوع فقط برای کاراکتر کارایی نداشته و میتوانید از آن برای تقویت سلاح های خود نیز استفاده کنید. همانطور که گفته شد بازی میزبان هیولاهای بسیاری بوده که در مواقع بسیاری قدرت سلاح شما به آنها نمیرسد و در این شرایط باید قدرت خود را افزایش دهید. طراحی دیدنی و صدای عالی بازی Endless Dungeon میتواند گیم پلی بسیار خوبی را برایتان تداعی کند. زاویه دید مناسب امکان کنترل شخصیت به بهترین نحو را ایجاد خواهد نمود که از این طریق میتوانید با ساختارهای خوب و سیستم های نوین آشنا شوید.

توضیحات تکمیلی منتشر شده در صفحه استیم بازی Endless Dungeon نشان میدهد که در طول گیم پلی شاهد خشونت های تخیلی ، دعواهای کشنده و سلاح های نابود کننده و… خواهید بود که همین موضوع سبب شده تا رده بندی سنی بازی روی 12+ قرار بگیرد.

تاریخ انتشار و پلتفرم Endless Dungeon

بازی ویدیویی Endless Dungeon در 19 اکتبر 2023 منتشر شد که توانست به فروش خوبی نیز دست پیدا کند. پلتفرم های مقصد بازی پلی‌استیشن ۵، نینتندو سوئیچ، اکس‌باکس سری اکس و سری اس، اندروید، مایکروسافت ویندوز بوده اند که میتوان گفت گیمرهای بسیاری قادر به تجربه این بازی جذاب بودند.

همچنین بخوانید :

سیستم های اجرایی بازی برای کامپیوتر

بازی Endless Dungeon

حداقل سیستم مورد نیاز :

  • OS: Windows 7, 64-Bit
  • Processor: Desktop’s Intel Core i5 4th generation / AMD FX-8370 or any Desktop’s AMD Ryzen
  • Memory: 8 GB RAM
  • Graphics: NVIDIA GTX 760 / AMD R9 280
  • Storage: 11 GB available space
  • Additional Notes: 720p, Medium quality, 30fps

سیستم پیشنهادی :

  • OS: Windows 10, 64-bit
  • Processor: Desktop’s Intel Core i7 10th generation / Desktop’s AMD Ryzen 5000 Series
  • Memory: 12 GB RAM
  • Graphics: NVIDIA GTX 970 / RTX 2060 / AMD R9 390 / RX 490 / RX 580
  • Storage: 11 GB available space
  • Additional Notes: 1080p, High quality, 60fps

سخن پایانی

نقد و بررسی بازی Endless Dungeon به پایان رسید و همانطور که شاهد بودید به بخش های مختلفی از این بازی جذاب اشاره شد. شما عزیزان میتوانید نظرات و پیشنهادات خود نسبت به این بازی را بیان کنید و بگویید سبک سیاه چال مانند آن در دنیای کهکشانی آیا میتواند جذابیت های خوبی را برای گیمرها به همراه داشته باشد یا خیر؟ نظرات شما در افزایش سطح کیفی این نقد و بررسی تاثیر بسزایی خواهد داشت.

منتخب کاربران

منبع خبر : www.plaza.ir

بروز ترین اخبار دنیا در یک لوقمه با پایگاه خبری لوقمه


درصورت نیاز برای ارتباط با مدیریت سایت، بر روی “ارتباط با مدیریت وبسایت” کلیک کنید.

حتما ببینید

درآمد یک میلیارد دلاری ولو از Counter-Strike در سال 2023 | پایگاه خبری لوقمه | Lughme

درآمد یک میلیارد دلاری ولو از Counter-Strike در سال 2023

یک گزارش جدید نشان می‌دهد که شرکت ولو (Valve) نزدیک به یک میلیارد دلار از …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *