نقد و بررسی بازی The Invincible

نقد و بررسی بازی The Invincible

بازی شکست ناپذیر محصول جدیدی در سبک بازی های ماجراجویی و مبارزه با ربات ها بوده که در قالب یک دنیای بصری توسعه و منتشر شده است. شما عزیزان جهت نقد و بررسی بازی The Invincible میتوانید باما همراه باشید.

سلطه انسان در بازی The Invincible به شدت درخطر بوده و حال فرصت مناسبی برای شما ایجاد شده تا بتوانید جلوی این اشوب را بگیرید. دنیای بازی مملو از المان های تزئینی و گرافیکی بوده که شرکت سازنده یعنی Starward Industries برای این بخش از سیستم و موتور گرافیکی خوبی استفاده نموده است. در ادامه با بررسی و دیگر اطلاعات مهم بازی آشنا خواهید شد که پیشنهاد میشود تا انتهای این نقد و بررسی بازی باما همراه باشید.

بازی The Invincible

شکست ناپذیر یک محصول ماجراجویی از سوی استودیو Starward Industries بوده که قرار است شرکت 11 بیت استودیو ناشر بازی باشد. در حال حاضر بازی به جوایز مختلفی دست یافته است که این موضوع بازگو کننده کیفیت بالای آن بوده است. در تکاپوی دستیابی به یک دنیای جدید باید در سیاره Regis III حضور پیدا کنید. دنیایی که مملو از مشکلات و ربات های ناشناس بوده که بی تردید مشکلات بسیاری را برای شما ایجاد خواهد نمود.

همچنین بخوانید :

تاریخ انتشار و پلتفرم های بازی

براساس اطلاعات بدست آمده قرار است بازی در تاریخ 15 آبان 1402 برای پلتفرم های پلی‌استیشن ۵، اکس‌باکس سری اکس و سری اس، مایکروسافت ویندوز منتشر شود که این تنوع میتواند گیمرهای بسیاری را برای تجربه ای جدید به سمت بازی روانه کند.

سیستم های اجرایی بازی

حداقل سیستم مورد نیاز :

در بخش سیستم مورد نیاز بازی باید بدانید که ویندوز 10 نسخه 64 بیتی برای بازی درنطر گرفته شده است که سی پی یو مرکزی برای اجرای اولیه بازی باید مدل AMD Ryzen 5 3600 (6 core with 3,5 Ghz) or Intel i5-10400F (6 core with 2,9 Ghz) باشد. رم 6 گیگابایت و  کارت گرافیک رادئون 6400 با 4 گیگابایت ظرفیت و یا ان‌ویدیا جی تی ایکس 1660 درنظر گرفته شده است. دایرکس نسخه 12 و فضای 40 گیگابایت هارد اس اس دی دیگر بخش های مهم سیستم اجرایی بازی بوده که نباید نادیده گرفته شود. همچنین امکان استفاده از هارد معمولی را خواهید داشت ولی پیشنهاد سازنده مدل اس اس دی بوده است.

سیستم پیشنهادی :

در سیستم پیشنهادی بازی باید به یک ویندوز 10 نسخه 64 بیتی دسترسی داشته باشید. پردازنده مرکزی سیستم شما باید مدل AMD Ryzen 5 3600 (6 core with 3,5 Ghz) یا Intel i5-10400F (6 core with 2,9 Ghz) باشد که رم پیشنهادی 16 گیگابایت بوده است. کارت گرافیک رادئون 6600 ایکس تی با 8 گیگابایت ظرفیت و یا انویدیا جی تی ایکس 1660 تی ای با 6 گیگابایت ظرفیت برای بازی مناسب بوده است. دایرکس 12 و 40 گیگ حافظه خالی برای نصب مورد نیاز است.

همچنین بخوانید :

بررسی بازی The Invincible

نقد و بررسی بازی The Invincible

برروی کاغذ میتوان گفت بازی The Invincible تمام امکانات مربوط به یک اقتباس سرگرم کننده را در خود جای داده است. این رمان علمی تخیلی کلاسیک در یک دنیای ماجراجویی بدون جنگ جریان داشته که در ان میتوانید به اکتشافات قضایی و تهدید های مرموز رسیدگی کنید. داستان بازی The Invincible روی سیاره ای به نام Regis III جریان داشته که در برداشت صنایع استاروارد از داستان های استانیسلاو لم که در سال ۱۹۶۴ جربان داشته استفاده شده است.

شروع بازی The Invincible ابتدا به خوبی پیش خواهد رفت اما زمینه های داستان ماهیت خوبی را دریافت نکرده است. کیمیک مقدماتی بسیاری در دو جناح بازی وجود داشته که این مورد مربوط به مسابقات فضایی بوده و نبردهای آن در این زمینه جریان داشته است. در حالی که روش داستان سرایی بیش از انتظار توسعه یافته میتواند در مواقع دیالوگ با مشکلاتی مواجه شود که سازنده بازی در این زمینه قصد دارد یک بروزرسانی جدید را برای بازی ارایه دهد.

در بازی The Invincible نقش یک اخترشناس را خواهید داشت که او یک شخص ماهر و تیزبین بوده که یسنا نام داشته است. تمام درگیری های شما در بازی روی سیاره ای به نام رگیس سه جریان داشته که در طول این سفر علمی باید به دنبال خدمه گمشده خود باشید. خدمه ای که اصلی ترین هدف شما در این بازی بوده و میتواند دنباله جدیدی را برای شما به ارمغان بیاورد. این ماجراجویی کیهانی و فلسفی که در مناظر زیبایی جریان داشته می‌تواند سبب نمایان شدن پدیده های شگفت انگیز بسیاری شود.

تکه های از المان های گم شده را باید در طول گیم پلی بازی The Invincible کشف کنید و موارد بدست آمده را به Astrogator گزارش دهید. صدای خشن ولی عالی او یک همراه مناسب برای شما بوده است که در شرایط سخت میتوانید از او کمک های بسیاری دریافت کنید. امکان پیش بینی تهدیدات بزرگ در بازی The Invincible وجود نداشته و این موضوع شمارا وادار میکند تا در مورد جاه طلبی ها و تعصبات بشری تجدید نظر کنید.

تصمیم گیرنده اصلی در بازی شما هستید و میتوانید تعیین کنید که رمز و راز های بازی دنبال شوند با خیر. نباید فراموش کنید که سادگی و درخشش زیبای بازی برای جلب نظر شما به این درجه رسیده زیرا در این زیبایی ها صحنه های بی زحمانخ و تکامل یافته بسیاری وجود داشته که برای شما در نظر گرفته شده است.

نقد و بررسی بازی The Invincible

همچنین بخوانید :

در بخش ربات های بازی The Invincible موجودات بسیاری در جهان شبیه سازی شده اند که امکان تعامل با آنها را داشته اید. در طرف دیگر اینفتپه از ابزارهای مختلف نظیر تله متر یا ردیاب میتواند به شما در فضای اتمپانک بازی کمک نماید. تعاملات واقع بینانه با فناوری های آنالوگ بسیار عالی توسعه یافته است که این موضوع می‌تواند سبب یکپارچه سازی سیستم عامل های بازی شود. سبک اول شخص بازی که براساس رمان نمادین نویسنده معروف یعنی استانیسلاو لم شم گرفته که این موضوع می‌تواند شما را در دنیایی سخت و علمی تخیلی قرار دهد. مکان هایی در دنیای Regis III وجود داشته که روی داستان ها و سرنوشت های بازی تاثیرگذار بوده هرچند بسیاری از آنها ناشناخته بوده است.

طراحی بازی The Invincible با الهام گیری از سخت افزار های عالی انجام گرفته است که ایده پردازی های شرکت 11 Bit Studios سبب شد تا در خروجی شاهد یک بازی جذاب و البته کاربر پسند باشیم. در کنار این مورد توسعه عالی که از سوی Starward Industries انجام گرفت به بازی فرصت تازه ای را داد تا با سیستم های انحصاری این شرکت همراه باشد. با این تفاسیر میتوان گفت که بازی The Invincible میزبان سیستم های عالی و بخش های نوینی بوده که روی گیم پلی تاثیر مثبتی گذاشته است و این فرصت را به گیمر میدهد تا در کنار تجربه ای جدید بتواند از تلفیق ویژگی های بسیار نیز لذت ببرد. طراحی عالی در کنار صداگذاری جذاب و آنالوگ مانند The Invincible میتواند شما را برای مدت زمان خوبی سرگرم کند. نقد و بررسی بازی The Invincible به پایان رسید که پیشنهاد میشود در ادامه جهت بررسی دیگر بخش های بازی باما همراه باشید.

سخن پایانی

نقد و بررسی بازی The Invincible به پایان رسید که در این بخش سعی نمودیم شمارا با اطلاعات خوبی از بازی شکست ناپذیر آشنا کنیم. شما عزیزان میتوانید نظرات و پیشنهادات خود نسبت به این بازی ویدیویی را برایمان ارسال کنید که با انجام اینکار به تکمیل شدن مقاله از زوایای دیگر کمک خواهید نمود.

منبع خبر : www.plaza.ir

بروز ترین اخبار دنیا در یک لوقمه با پایگاه خبری لوقمه


درصورت نیاز برای ارتباط با مدیریت سایت، بر روی “ارتباط با مدیریت وبسایت” کلیک کنید.

حتما ببینید

درآمد یک میلیارد دلاری ولو از Counter-Strike در سال 2023 | پایگاه خبری لوقمه | Lughme

درآمد یک میلیارد دلاری ولو از Counter-Strike در سال 2023

یک گزارش جدید نشان می‌دهد که شرکت ولو (Valve) نزدیک به یک میلیارد دلار از …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *