بازی UFL

کریستیانو رونالدو روی بازی UFL سرمایه‌گذاری کرد

کریستیانو رونالدو حامی مالی بازی UFL (یک بازی رایگان فوتبال) شد. رونالدو برای این بازی ویدیویی 40 میلیون دلار سرمایه‌گذاری کرده است.

کریستیانو رونالدو، ستاره برجسته پرتغالی که به خاطر مهارت‌هایش در زمین فوتبال جهانی معروف است، وارد عرصه بازی‌های دیجیتالی شد. حضور وی در UFL (یک بازی ویدیویی رایگان فوتبال) تغییرات قابل توجهی در مسیر این بازی ایجاد خواهد کرد. این مشارکت به جاه‌طلبی‌های UFL افزوده و نحوه تعامل علاقه‌مندان به فوتبال را تغییر خواهد داد.

سرمایه گذاری کریستیانو رونالدو روی بازی UFL

کریستیانو رونالدو، با بیش از 614 میلیون دنبال‌کننده در اینستاگرام، توانسته است طرفداران زیادی به دست آورد. تیم سازنده UFL اعلام کرده که مشارکت او فراتر از یک تعهد مالی بود. وی به طور فعال در شکل‌دهی و توسعه UFL حضور دارد. حضور رونالدو باعث تقویت و توسعه UFL و جذب تعداد بیشتری علاقه‌مندان به این بازی خواهد شد.
در بیانیه‌ای، کریستیانو رونالدو گفت:

من بسیار هیجان زده هستم که بخشی از این پروژه هستم؛ زیرا UFL می‌تواند نسل جدیدی از بازی‌های فوتبال را نشان دهد.

Strikerz، تیم سازنده این عنوان، در سال 2016 تأسیس شد. با بیش از 2000 نفر در چهار شرکت منطقه‌ای، Strikerz قصد دارد با استفاده از UFL، در بازی‌های شبیه‌سازی فوتبال آنلاین محبوب شود.
بازی UFL
اوگنه ناشیلو (Eugene Nashilov)، مدیر عامل Strikerz، در بیانیه‌ای گفت:

حضور کریستیانو رونالدو به عنوان شریک و سرمایه‌گذار، یک گام مهم و تاییدی در راستای تحقق چشم‌انداز ما در ایجاد یک بازی پیشرو برای طرفداران فوتبال در سراسر جهان است.

هرچند تاریخ انتشار رسمی عرضه این بازی هنوز تأیید نشده است؛ اما فاز آزمایشی به زودی آغاز خواهد شد. UFL برای کنسول‌های PS5 و Xbox Series X/S منتشر می‌شود.

منبع خبر : figar.ir

بروز ترین اخبار دنیا در یک لوقمه با پایگاه خبری لوقمه


درصورت نیاز برای ارتباط با مدیریت سایت، بر روی “ارتباط با مدیریت وبسایت” کلیک کنید.

حتما ببینید

درآمد یک میلیارد دلاری ولو از Counter-Strike در سال 2023 | پایگاه خبری لوقمه | Lughme

درآمد یک میلیارد دلاری ولو از Counter-Strike در سال 2023

یک گزارش جدید نشان می‌دهد که شرکت ولو (Valve) نزدیک به یک میلیارد دلار از …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *