افشای بازی‌های تولید شده با محتوای هوش مصنوعی در صفحات Steam | پایگاه خبری لوقمه | Lughme

افشای بازی‌های تولید شده با محتوای هوش مصنوعی در صفحات Steam

صفحات استیم (Steam) اکنون فاش می‌کنند که کدام یک از بازی‌های ویدیویی از محتوای تولید شده توسط هوش مصنوعی (AI) استفاده می‌کنند.

شرکت ولو (Valve) دستورالعمل‌های جدیدی را برای توسعه‌دهندگانی که به دنبال انتشار بازی‌ها بر روی پلتفرم Steam هستند، منتشر کرده است که شامل قوانین جدید در مورد استفاده از محتوای تولید شده توسط هوش مصنوعی، به‌ویژه هدف قرار دادن مواد نقض‌ کننده حق کپی رایت می‌شود.

بیانیه‌ی ولو در این مورد به شرح زیر است:

ما در حال به روز رسانی محتوای نظرسنجی هستیم که توسعه دهندگان هنگام ارسال به Steam پر می‌کنند. این نظرسنجی اکنون شامل یک بخش افشای هوش مصنوعی جدید است که در آن باید نحوه استفاده از هوش مصنوعی در توسعه و اجرای بازی خود را توضیح دهید.

به عنوان بخشی از این دستورالعمل‌ها، ولو می‌گوید که استفاده از هوش مصنوعی را به دو «دسته گسترده» تقسیم می‌کند.

دو دسته مندرج در مطلب عبارتند از:

  • از پیش تولید شده (Pre-Generated): هر نوع محتوایی (آرت/کد/صدا/غیره) که با کمک ابزارهای هوش مصنوعی در طول توسعه ایجاد شده است. طبق قرارداد توزیع استیم، به ولو قول می‌دهید که بازی شما حاوی محتوای غیرقانونی یا متخلف نخواهد بود و بازی با مواد بازاریابی شما سازگار خواهد بود. در بررسی پیش از انتشار، خروجی محتوای تولید شده با هوش مصنوعی در بازی شما را به همان روشی که همه محتوای غیر هوش مصنوعی را ارزیابی می‌کنیم، ارزیابی خواهیم کرد؛ از جمله بررسی اینکه بازی شما به آن وعده‌ها عمل می‌کند.
  • تولید شده (Live-Generated): هر نوع محتوایی که با کمک ابزارهای هوش مصنوعی در حین اجرای بازی ایجاد شود. علاوه بر پیروی از قوانین مشابه محتوای هوش مصنوعی از پیش تولید شده، این امر با یک الزام اضافی همراه است: در بررسی محتوا، باید به ما بگویید که چه نوع ابزارهایی را روی هوش مصنوعی خود قرار می‌دهید تا مطمئن شویم که تولید محتوا غیرقانونی نیست.

ولو می‌گوید تا جایی که می‌تواند از این افشاگری در صفحات Steam استفاده می‌کند و به بازیکنان اجازه می‌دهد در مورد محتوایی که ممکن است از هوش مصنوعی استفاده کنند، تصمیم‌گیری آگاهانه برای خرید انجام دهند. بازیکنان همچنین می‌توانند محتوایی را گزارش کنند که معتقدند مغایر با سیاست‌های ولو است.

نظر شما در این باره چیست؟


𝒜𝓋ℯ𝓃𝑔ℯ𝓇²⁰²⁵MR147

منبع خبر : gamefa.com

بروز ترین اخبار دنیا در یک لوقمه با پایگاه خبری لوقمه


درصورت نیاز برای ارتباط با مدیریت سایت، بر روی “ارتباط با مدیریت وبسایت” کلیک کنید.

حتما ببینید

درآمد یک میلیارد دلاری ولو از Counter-Strike در سال 2023 | پایگاه خبری لوقمه | Lughme

درآمد یک میلیارد دلاری ولو از Counter-Strike در سال 2023

یک گزارش جدید نشان می‌دهد که شرکت ولو (Valve) نزدیک به یک میلیارد دلار از …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *