تعداد پلیرهای Elden Ring در استیم دوباره اوج گرفته است | پایگاه خبری لوقمه | Lughme

تعداد پلیرهای Elden Ring در استیم دوباره اوج گرفته است

در حالی که برخی از افراد با استناد به شایعه‌ها انتظار دارند ماه آینده افزونه بازی Elden Ring رونمایی یا عرضه شود، این بازی با ۹۰ هزار بازیکن در استیم دوباره در کانون توجهات قرار گرفت.

Elden Ring، بازی فوق‌العاده استودیوی FromSoftware، اخیراً در جدول پرفروش‌ترین‌های Steam نیز قرار داشت و بازیکنان اکنون در مورد Shadow of the Erdtree هیجان‌زده هستند. با توجه به اینکه انتظار می‌رود محتوای بیشتری در ماه آینده عرضه شود، این بازی تقریباً دو سال بعد از انتشار، بار دیگر محبوبیت خود را افزایش داده و روزانه حدود ۹۰ هزار نفر در Steam این عنوان را بازی می‌کنند.

تعداد پلیرهای Elden Ring در استیم دوباره اوج گرفته است | پایگاه خبری لوقمه | Lughme

ارقام منتشر شده از سوی SteamDB نشان می‌دهند که تعداد بازیکنان از زمانی که فروش زمستانه استیم آغاز شده، حدود دو برابر شده است. قبل از تخفیفات زمستانی، تعداد بازیکنان همزمان Elden Ring در حدود ۳۰ الی ۴۵ هزار نفر بود. با این حال تخفیف اخیر، همراه با انتظار برای بسته‌الحاقی Shadow of the Erdtree، به بازی حیات مجدد بخشیده است.

افشای اطلاعات اخیر حاکی از آن است که DLC آتی که توسعه آن تقریباً دو سال زمان برده، ممکن است تنها برای خط اصلی داستانی بیش از ۲۰ ساعت محتوا ارائه دهد؛ این رقم نزدیک به نیمی از بازی اصلی است. با توجه به تاریخچه استودیو، طرفداران می‌توانند انتظار باس‌های بیشتر، سلاح‌های جدید، محیط‌های متنوع و … را در این DLC داشته باشند.

منبع خبر : gamefa.com

بروز ترین اخبار دنیا در یک لوقمه با پایگاه خبری لوقمه


درصورت نیاز برای ارتباط با مدیریت سایت، بر روی “ارتباط با مدیریت وبسایت” کلیک کنید.

حتما ببینید

درآمد یک میلیارد دلاری ولو از Counter-Strike در سال 2023 | پایگاه خبری لوقمه | Lughme

درآمد یک میلیارد دلاری ولو از Counter-Strike در سال 2023

یک گزارش جدید نشان می‌دهد که شرکت ولو (Valve) نزدیک به یک میلیارد دلار از …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *