بازی GTA V

سورس کد بازی GTA V لو رفت

پس از رخداد نفوذ به اطلاعات استودیوی Insomniac، به نظر می‌رسد که Rockstar Games، توسعه‌دهنده بازی GTA V، هدف مورد نظر هکرها در دسته بعدی قرار گرفته است.

با توجه به گزارشی که یوتیوبر معروف «SKizzle» در بامداد امروز از طریق «X» (توئیتر سابق) منتشر کرد، کل سورس کد بازی Grand Theft Auto 5 به صورت عمومی لو رفته است. این نفوذ، همچنین اطلاعات مربوط به بازی Bully 2 و عنوان بعدی GTA با کد نام Project Americas را نیز فاش کرد.

سورس کد بازی GTA V لو رفت

«SKizzleAXE»، یوتیوبر معروف، یک اسکرین‌شات از سورس کد بازی GTA 5 را که لو رفته بود را به اشتراک گذاشت. این هک راکستار نشان می‌دهد که این استودیو در حال توسعه نسخه جدیدی از بازی محبوب Bully است.
یکی از طرفداران و کاربران نیز بخشی از سورس کد بازی GTA 5 و تصاویری از موتور RAGE را در X به اشتراک گذاشت؛ اما این پست در حال حاضر حذف شده و خبری از آن نیست. به نظر می‌رسد که نفوذ سورس کد بازی Grand Theft Auto 5 در سال گذشته رخ داده بود؛ اما هرگز به صورت عمومی اعلام نشد. این نفوذ یک نقض بزرگ برای این استودیو محسوب می‌شود و ممکن است پیامدهایی برای بازیکنان فعلی و آینده سری بازی داشته باشد.
بازی GTA V
حساب کاربری «Gaming Detective» نیز تأکید کرده که نفوذ سورس کد ممکن است منجر به تأخیر در عرضه Grand Theft Auto 6 توسط «Rockstar Games» شود. استودیوی راکستار، هنوز به این نفوذ پاسخی نداده است.
توسعه‌دهنده دیگری به نام «Insomniac Games» نیز به تازگی با هک بزرگی روبرو شد که اطلاعاتی درباره بازی Wolverine و جزئیاتی در مورد عناوین آینده این استودیو را فاش کرد. با توجه به تمام حواشی مربوط به GTA 6 و نقض اطلاعات Insomniac، به نظر می‌رسد که این یکی از بدترین کریسمس‌ها برای توسعه‌دهندگان و گیمرها در سراسر دنیا به‌شمار بیاید.

منبع خبر : figar.ir

بروز ترین اخبار دنیا در یک لوقمه با پایگاه خبری لوقمه


درصورت نیاز برای ارتباط با مدیریت سایت، بر روی “ارتباط با مدیریت وبسایت” کلیک کنید.

حتما ببینید

درآمد یک میلیارد دلاری ولو از Counter-Strike در سال 2023 | پایگاه خبری لوقمه | Lughme

درآمد یک میلیارد دلاری ولو از Counter-Strike در سال 2023

یک گزارش جدید نشان می‌دهد که شرکت ولو (Valve) نزدیک به یک میلیارد دلار از …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *