شخصی در یوتیوب طی ۳۵ ساعت داستان و Lore بازی Elden Ring را توضیح داده است | پایگاه خبری لوقمه | Lughme

شخصی در یوتیوب طی ۳۵ ساعت داستان و Lore بازی Elden Ring را توضیح داده است

یکی از کانال‌های اختصاص یافته به عناوین فرام‌سافتور، طی سه ویدیو که مجموعاً به زمان ۳۵ ساعت می‌رسند، داستان و پیش‌زمینه‌های روایی Elden Ring را با جزئیات توضیح داده است.

 

استودیوی From Software نهایت دقت را برای توضیح آیتم‌های درون بازی‌های خود به کار می‌برد. گاهی اوقات قرن‌ها پیشینه را برای یک قاشق زنگ‌زده تصادفی در بازی بیان کرده است؛ که این باعث می‌شود تا یافتن تمام قطعات و اجزای پازل داستانی به اندازه مبارزه با باس‌ها رضایت‌بخش باشد. خوشبختانه یک یوتیوبر این کار سنگین را برای ما انجام داده و به واسطۀ سه ویدیو که مدت زمان همۀ آن‌ها روی هم ۳۵ ساعت می‌شود، کل المان‌های روایی Elden Ring را با ریزترین جزئیات بیان کرده است.

کانالی با نام SmoughTown در یوتیوب فعالیت دارد که در زمینۀ کشف و توضیح داستان‌های سولزلایک مانند Lords of the Fallen و Dark Souls، مهارت دارد. او در آخرین تلاش خود، «کل داستان» Elden Ring را توضیح داده است.

بدیهی است که بخش نظرات مملو از تحسین و قدردانی بود؛ زیرا تولید سندی در این مقیاس در Elden Ring یک دستاورد علمی جدی محسوب می‌شود، به خصوص با تحقیق و مطالعه دقیقی که سازنده انجام داده است.

لازم ب ذکر است که کانال‌های دیگری مانند LoreHunter، Tarnished Archaeologist و Zullie the Witch و Quelaag نیز در تهیۀ این سه ویدیو به SmoughTown کمک کرده‌اند.

منبع خبر : gamefa.com

بروز ترین اخبار دنیا در یک لوقمه با پایگاه خبری لوقمه


درصورت نیاز برای ارتباط با مدیریت سایت، بر روی “ارتباط با مدیریت وبسایت” کلیک کنید.

حتما ببینید

گزارش: تاریخ انتشار Senua’s Saga: Hellblade 2 لو رفت | پایگاه خبری لوقمه | Lughme

گزارش: تاریخ انتشار Senua’s Saga: Hellblade 2 لو رفت

  ایکس باکس در سال جاری میلادی چند بازی انحصاری مهم از جمله Avowed، Microsoft …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *