افتتاح مرکز فناوری توانبخشی شهید دکتر فیاض‌بخش

افتتاح مرکز فناوری توانبخشی شهید دکتر فیاض‌بخش



مرکز فناوری و نوآوری‌های توانبخشی شهید دکتر فیاض‌بخش با حضور معاون علمی، فناوری و اقتصاد دانش‌بنیان رئیس‌جمهوری افتتاح می‌شود.

به گزارش ایسنا، مرکز فناوری و نوآوری‌های توانبخشی با حضور دکتر دهقانی فیروزآبادی معاون علمی، فناوری و اقتصاد دانش‌بنیان ریاست جمهوری و جمعی از اساتید، دانشجویان و شرکت‌های فناور، شتابدهنده‌ها و برخی توانخواهان، روز یکشنبه ۲۳ مهر ماه افتتاح خواهد شد.
دکتر سلمانی، مدیر عامل صندوق پژوهش و فناوری غیر دولتی تجهیزات پزشکی در این خصوص گفت: مرکز فناوری و نوآوری‌های توانبخشی توسط صندوق پژوهش و فناوری غیر دولتی تجهیزات پزشکی و با حمایت معاونت علمی، فناوری و اقتصاد دانش‌بنیان ریاست‌جمهوری و همکاری دانشکده علوم توانبخشی دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی ایران در حوزه توانبخشی با هدف حمایت از استارتاپ‌ها و فناوران این حوزه و توسعه اکوسیستم کسب و کارهای نوپا تاسیس و راه‌اندازی می‌شود.
به نقل از روابط عمومی صندوق پژوهش و فناوری غیر دولتی تجهیزات پزشکی، حمایت از استارتاپ‌ها و کسب و کارهای نوپا، توسعه فناوری و اکوسیستم نوآوری، توسعه شبکه فعالان حوزه توانبخشی از جمله دانشگاهیان، فناوران و شرکت‌های زایشی، حل مشکلات و معضلات اجتماعی توانخواهان را می‌توان از اهداف این مرکز بر شمرد.

منبع خبر : www.isna.ir


حتما ببینید

ضرر دکل‌های مخابرات به اندازه تلفن همراه نیست

ضرر دکل‌های مخابرات به اندازه تلفن همراه نیست

وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات با اشاره به برنامه ریزی برای حل شدن مشکل دکل …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *