پذیرش اسباب‌بازی‌های مبتنی بر کارکردهای شناختی و هوش مصنوعی از ۱۵ دی

پذیرش اسباب‌بازی‌های مبتنی بر کارکردهای شناختی و هوش مصنوعی از ۱۵ دی



در اولین رویداد بوت کمپ ستاد توسعه علوم و فناوری‌های شناختی معاونت علمی، فناوری و اقتصاد دانش‌بنیان ریاست‌جمهوری از ۱۵ دی نسبت به پذیرش ایده‌ها اقدام می‌شود.

به گزارش ایسنا، مهدیه کرمی، دبیر اولین رویداد بوت کمپ بازی‌ها، بسته‌ها و اسباب‌بازی‌های شناختی در نشست خبری امروز که در حاشیه دوازدهمین کنگره علوم اعصاب پایه و بالینی در سالن همایش‌های بین‌المللی رازی در دانشگاه علوم پزشکی ایران برگزار شد، با اشاره به جزئیات برگزاری رویداد بوت کمپ بازی‌ها، بسته‌ها و اسباب‌بازی‌ها، گفت: از ۱۵ دی ماه متقاضیان می‌توانند ایده‌های خود را از طریق سایت رویداد ثبت کنند.
وی افزود: این رویداد با حمایت ستاد توسعه علوم و فناوری‌های شناختی معاونت علمی و همچنین شتابدهنده‌ها و مراکز علمی برگزار می‌شود، ضمن آنکه سازمان حمل و نقل و ترافیک شهرداری اعلام کرده که اگر اسباب‌بازی در حوزه ارتقای فرهنگ‌ ترافیکی باشد، از آنها حمایت می‌کند.
کرمی یادآور شد: طرح‌های ارسالی در پایان دی ماه غربالگری اولیه می‌شوند و در نهایت طرح‌های برتر به سرمایه‌گذاران معرفی می‌شوند. 
وی اضافه کرد: این رویداد در سه محور «رویکرد شناختی در بازی‌ها»، «هوش مصنوعی در بازی‌های شناختی» و «رویکرد تعاملی در بازی‌های شناختی» توسط اساتید و متخصصان این حوزه برگزار می‌شود و علاقه‌مندان و شرکت‌کنندگان به صورت گروهی و با استفاده از فناوری‌های مختلف برای ارتقای مهارت‌های فنی و تخصصی تحت آموزش قرار می‌گیرند تا مهارت‌ها و تکنیک‌های فنی را در محیط‌های عملی تمرین کرده و تجربه عملی بدست آورند.
دبیر اولین رویداد بوت کمپ بازی‌ها، بسته‌ها و اسباب بازی‌های شناختی، ادامه داد: ارائه ایده‌های برتر به سرمایه‌گذاران در دهه فجر خواهد بود.
به گفته وی، این دوره تحت عنوان «ایده تا پدیده» برای دستیابی به محصول اولیه جهت آموزش و یاددهی سریع مهارت‌ها و زمینه‌سازی برای اشتغال و کارآفرینی، یکی از روش‌های مؤثر و مفید برای ارتقای مهارت‌های فنی و تخصصی تیم‌های علاقه‌مند به فعالیت در حوزه بازی‌های شناختی دایر می‌شود.

منبع خبر : www.isna.ir

بروز ترین اخبار دنیا در یک لوقمه با پایگاه خبری لوقمه


حتما ببینید

ضرر دکل‌های مخابرات به اندازه تلفن همراه نیست

ضرر دکل‌های مخابرات به اندازه تلفن همراه نیست

وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات با اشاره به برنامه ریزی برای حل شدن مشکل دکل …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *