ساخت لایو اکشن سریال اتک آن تایتان

استودیو وارنر به دنبال ساخت لایو اکشن سریال اتک آن تایتان است

هنر سینما بیش از یک قرن هنرمندان را برای خلق داستان‌های مختلف فرهنگی از طریق پلتفرم‌ها ترغیب کرده است. حتی با وجود اینکه پروژه‌های فیلم لایو اکشن بر صنعت سرگرمی تسلط یافته‌اند. انیمیشن ها همچنان برای رقابت با لایو اکشن ها صحنه را ترک نکرده اند. به طوری که بسیاری از انیمیشن های کلاسیک اقتباس های لایو اکشن دریافت کرده اند. اکنون ساخت لایو اکشن سریال اتک آن تایتان در دستور کار قرار گرفته است. که یکی از تحسین‌شده‌ترین سریال‌های انیمیشنی است.
طبق اخبار فیلم و سریال مووی 21 انیمیشن های آمریکایی یا وسترن به طور سنتی از ابتدای پیدایش برای کودکان و خانواده ها عرضه شده است. شرکت‌هایی مانند دیزنی و برادران وارنر در ساخت انیمیشن‌هایی که برای مخاطبان کودک مناسب است، موفقیت چشمگیری پیدا کردند. حتی با وجود اینکه صنعت فیلم آمریکا در 30 سال گذشته جمعیت‌شناسی خود را از طریق مضامین بزرگسالانه‌تر و داستان‌سرایی پیچیده‌تر، مانند Invincible، The Venture Bros.، Castlevania، و Rick and Morty گسترش داده است. انیمیشن ژاپنی سال‌ها قبل پیشگام این شکل عالی از داستان‌گویی بود.

انیمه اتک آن تایتان

Attack on Titan بر اساس سری کتاب‌های مصور مشهور ژاپنی (AKA manga) ساخته شده است که در سال 2009 عرضه شد. به دلیل اسطوره‌شناسی غنی و آثار هنری پیچیده‌اش این انیمه به یک پیروزی عظیم تبدیل شد. این مانگا با بیش از 120 میلیون نسخه فروش به یکی از پرفروش‌ترین مانگای تاریخ تبدیل می‌شود و از دیگر فرنچایزهای بزرگ مانند «ناروتو» و «بلیچ» پیشی گرفت.
اتک آن تایتان با فروش خوبی که در مانگا داشت به زودی در سال 2013 به یک سبک انیمیشن تلویزیونی ژاپنی معروف به “انیمه” اقتباس شد. داستان حمله به تایتان در آینده ای نابسامان رخ می دهد که در آن بشریت به دلیل انبوهی از غول های انسان نمای دیوانه به نام تایتان ها در آستانه انقراض است. آخرین تمدن توانسته است با ساختن دیوارهای عظیم در اطراف شهر از هجوم آنها جان سالم به در ببرد.
یک جنگجوی جوان به نام ارن یگر به زودی به لشکر نظامی می‌پیوندد که مسئول محافظت از شهروندانش در برابر این غول‌های قاتل است. او به زودی یک راه حل بالقوه برای شکست دادن ستمگران یک بار برای همیشه کشف خواهد کرد. اما متوجه می شود که هدف او و دشمنانش بیش از آنچه به چشم می آید هستند. این انیمه هم توانست مانند مانگا بسیار محبوب شود. از این رو با توجه به استقبال بی نظیر برادران وارنر تصمیم گرفته که ساخت لایو اکشن سریال اتک آن تایتان را در برنامه خود قرار دهد.
ساخت لایو اکشن سریال اتک آن تایتان

ساخت لایو اکشن

در حالی که سریال انیمیشنی آخرین قسمت خود را در هفته گذشته پخش کرد،.حمله به تایتان با تحسین های متعدد به پایان رسید. این برنامه در 100 برنامه تلویزیونی برتر IMDB با امثال Breaking Bad، Game of Thrones و Succession قرار گرفت. همچنین با امتیاز غیرمعمول 95 درصد در Rotten Tomatoes به عنوان پربیننده ترین سریال انیمیشن 2022-2023 رتبه بندی شد. با وجود طرفداران بین المللی آن، برادران وارنر را بر آن داشت تا حقوق فیلم لایو اکشن این فرنچایز محبوب را به دست آورد.

منبع خبر : movie21.ir

بروز ترین اخبار دنیا در یک لوقمه با پایگاه خبری لوقمه


درصورت نیاز برای ارتباط با مدیریت سایت، بر روی “ارتباط با مدیریت وبسایت” کلیک کنید.

حتما ببینید

پیشنهاد آخرهفته فیلم‌نیوز در بخش«کاناپه» | امروز روی کاناپه فیلم «صادق کرده» ساخته ناصر تقوایی را ببنید | انتقام

پیشنهاد آخرهفته فیلم‌نیوز در بخش«کاناپه» | امروز روی کاناپه فیلم «صادق کرده» ساخته ناصر تقوایی را ببنید | انتقام

فرانک کلانتری | صادق کرده حالا بخشی هویت تاریخ سینمای ایران است که سال ۱۳۵۱ …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *