اکران پاییز یکبار دیگر نونوار می‌شود | سرهنگ ثریا ، هشت صبح می‌آید / آماده باش به «چرا گریه نمیکنی»

اکران پاییز یکبار دیگر نونوار می‌شود | سرهنگ ثریا ، هشت صبح می‌آید / آماده باش به «چرا گریه نمیکنی»

اکران پاییز با نمایش سه فیلم «سرهنگ ثریا»، « هشت صبح» و «چرا گریه نمیکنی» نونوار می‌شود، این فیلم‌ها طی هفته جاری و هفته آینده اکران خود را در سینماهای سراسر کشور آغاز می‌کنند.

به گزارش فیلم‌نیوز، «سرهنگ‌ثریا» عنوان نخستین ساخته سینمایی لیلی عاج است که در جشنواره چهل و یکم با اقبال خوبی از سوی منتقدین و مخاطبان مواجه شد. این فیلم براساس یک ماجرای واقعی ساخته شده و داستان آن درباره مادری است که پسرش عضو گروه مجاهدین خلق است و در پادگان اشرف حضور دارد. مادر برای آزادی او از دست منافقین به پادگان اشرف می‌رود اما…

ژاله صامتی برای بازی در فیلم «سرهنگ ثریا» نامزد سیمرغ بهترین بازیگر نقش اول زن شد.

در این فیلم ژاله صامتی نقش سرهنگ ثریا را بازی می‌کند و در کنار او بازیگرانی چون وحید آقا پور، دیبا زاهدی، حمید رضا محمدی ، مجید پتکی و… به ایفای نقش پرداخته‌اند. «سرهنگ ثریا» محصول سازمان اوج است که توسط جلیل شعبانی تهیه و تولید شده است. این فیلم قرار است از صبح چهارشنبه هشتم آبان ماه اکران خود را در سینماهای سراسر کشور آغاز کند.

چهارشنبه هفته آینده یعنی پانزدهم آبان ماه دو فیلم دیگر وارد چرخه اکران می‌شوند. یکی از این فیلم‌ها «چرا گریه نمی‌کنی» دومین ساخته سینمایی علیرضا معتمدی است که در جشنواره چهل و یکم توانست نظر مثبت اهالی رسانه و منتقدان را جلب کند.

معتمدی در این فیلم نیز به مانند فیلم‌قبلی‌اش «رضا» عهده دار نقش اصلی است ، در کنار او  تعدادی بازیگر چهره نیز به ایفای نقش پرداخته‌اند که از آن جمله می‌توان به هانیه توسلی، باران کوثری، فرشته حسینی و مانی حقیقی اشاره کرد. «چرا گریه نمیکنی» داستان مردی است که بعد از فوت برادرش دیگر قادر به گریه کردن نیست و همین مساله او را به لحاظ روحی و روانی با مشکلاتی مواجه می‌کند.

اکران پاییز یکبار دیگر نونوار می‌شود | سرهنگ ثریا ، هشت صبح می‌آید / آماده باش به «چرا گریه نمیکنی» | پایگاه خبری لوقمه | Lughme
باران کوثری در نمایی از فیلم «چرا گریه نمیکنی»

دیگر فیلمی که از پانزدهم آبان ماه اکران خود را آغاز می‌کند فیلم «هشت صبح» به کارگردانی منوچهر هادی است. این فیلم برخلاف ساخته‌های اخیر هادی یک درام اجتماعی است که داستان ملتهبی را روایت می‌کند. هادی فیلم ساعت هشت صبح را در حد فاصل ساخت سریال‌های «نیسان آبی» و «نیوکمپ» جلوی دوربین برد.

در این فیلم منوچهر هادی خودش ایفاگر یکی از نقش‌های اصلی است و همراه با او کامبیز دیرباز، حمید فرخ‌نژاد، سارا رسول‌زاده و یکتا ناصر دیگر نقش‌های اصلی کار را برعهده دارند.

آخرین فیلم اکران شده منوچهر هادی کمدی «رحمان 1400» است که نوروز سال 98 روی پرده رفت، اما بعد از پایان تعطیلات اکران آن به دستور مقامات سینمایی متوقف شد، با وجود اکران، این فیلم توانست بیش از 21 میلیارد تومان در گیشه فروش کند.

منبع خبر : www.filmnews.ir


حتما ببینید

پیشنهاد آخرهفته فیلم‌نیوز در بخش«کاناپه» | امروز روی کاناپه فیلم «صادق کرده» ساخته ناصر تقوایی را ببنید | انتقام

پیشنهاد آخرهفته فیلم‌نیوز در بخش«کاناپه» | امروز روی کاناپه فیلم «صادق کرده» ساخته ناصر تقوایی را ببنید | انتقام

فرانک کلانتری | صادق کرده حالا بخشی هویت تاریخ سینمای ایران است که سال ۱۳۵۱ …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *