بررسی فروش سینماها در هفته‌ای که گذشت | ادامه خوش اقبالی «هتل» و «فسیل» در گیشه

بررسی فروش سینماها در هفته‌ای که گذشت | ادامه خوش اقبالی «هتل» و «فسیل» در گیشه

در هفته‌ای که گذشت «فسیل» با فروش 2 میلیارد و 200 میلیون تومانی، باشگاه 300 میلیاردی‌ها را افتتاح کرد و «هتل» با فروش 8 میلیارد و 700 میلیون تومان توانست فروش 200 میلیارد تومانی را برای خودش ثبت کند؛ رکوردی که پیش‌تر فقط در اختیار «فسیل» قرار داشت.

به گزارش فیلم‌نیوز، در هفته گذشته فروش سینمای ایران 27 میلیارد تومان بود و 686 هزار نفر برای تماشای فیلم‌های روی پرده به سینماها رفتند. از این مبلغ، حدود 21 میلیارد تومان سهم چهار فیلم کمدی اول جدول بود.

«هتل» به کارگردانی مسعود اطیابی کماکان در صدر جدول پرفروش‌ترین‌های هفته قرار داشت. این فیلم پای 211 هزار نفر را به سینماها باز کرد و 8 میلیارد و 700 میلیون تومان فروخت. با این میزان بالاخره توانست قدم به باشگاه 200 میلیاردی‌ها بگذارد.

«ویلای ساحلی» به کارگردانی کیانوش عیاری با اینکه رقابتی جدی با «هتل» آغاز کرده اما کماکان با فاصله زیادی نسبت به این فیلم در جدول فروش هفتگی قرار دارد. این فیلم در هفته‌ای که گذشت 160 هزار نفر را به سینماها آورد و  6 میلیارد و 700 میلیون تومان فروش کرد. «ویلای ساحلی» از 15 آذر اکران شده و در این 20 روز به طور کلی 23 میلیارد تومان فروخته است.

فیلم کمدی «ورود و خروج ممنوع» طی هفته گذشته توانست تا رده سوم جدول فروش هفتگی خود را بالا بکشد.

این هفته «ورود و خروج ممنوع» به کارگردانی امید آقایی توانست در جایگاه سوم پرفروش‌ترین فیلم‌ها قرار بگیرد. این فیلم 93هزار تماشاچی داشت و 4 میلیارد فروش هم برای آن به ثبت رسید. از زمان اکران این فیلم، 20 روز می‌گذرد و در این مدت 9 میلیارد و 300 میلیون تومان فروخته.

«فسیل» پس از گذشت 10 ماه از شروع اکران، کماکان پرقدرت می‌فروشد و رقیب مهمی برای کمدی‌های روی پرده است. این فیلم در هفته گذشته 2 میلیارد و 200 میلیون تومان فروخت و 54 هزار نفر برای تماشای آن به سینماها رفتند. فروش کلی فیلم «فسیل» این هفته از مرز 300 میلیارد تومان عبور کرد و رکوردی تازه برای این فیلم به همراه داشت.

دو کارتون «بچه زرنگ» و «مسافری از گانورا» بلافاصله بعد از کمدی‌ها در جایگاه پنجم و ششم فروش هفتگی قرار گرفتند. «بچه زرنگ» این هفته 72هزار مخاطب داشت و 1 میلیارد و 700 میلیون تومان فروخت. این فیلم به طور کلی 51 میلیارد تومان فروش کرده است. «مسافری از گانورا» هم در طول یک هفته اخیر، 28 هزار مخاطب داشت و فروش آن در یک هفته 870 میلیون تومان بود. این فیلم در مجموع این بیست روز، 2 میلیارد فروش کرده است.

منبع خبر : www.filmnews.ir

بروز ترین اخبار دنیا در یک لوقمه با پایگاه خبری لوقمه


حتما ببینید

پیشنهاد آخرهفته فیلم‌نیوز در بخش«کاناپه» | امروز روی کاناپه فیلم «صادق کرده» ساخته ناصر تقوایی را ببنید | انتقام

پیشنهاد آخرهفته فیلم‌نیوز در بخش«کاناپه» | امروز روی کاناپه فیلم «صادق کرده» ساخته ناصر تقوایی را ببنید | انتقام

فرانک کلانتری | صادق کرده حالا بخشی هویت تاریخ سینمای ایران است که سال ۱۳۵۱ …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *