بررسی فروش سینماها در هفته‌ای که گذشت | صدرنشینی «هتل» کماکان ادامه دارد، «فسیل» همچنان می‌فروشد

بررسی فروش سینماها در هفته‌ای که گذشت | صدرنشینی «هتل» کماکان ادامه دارد، «فسیل» همچنان می‌فروشد

با شروع اکران فیلم «ویلای ساحلی» از 15 آذر، فیلم «هتل» در هفته‌ای که گذشت با یک رقیب پروپاقرص روبه‌رو شد، اما کماکان جایگاهش را به عنوان پرفروش‌ترین فیلم هفته حفظ کرد و فروشی 14 میلیاردی را در این هفت روز به نام خود زد. این درحالی است که فیلم «فسیل» کماکان به فروش خوب خود ادامه می‌دهد.

به گزارش فیلم‌نیوز، سینمای ایران در هفته‌ گذشته 37 میلیارد تومان فروش داشت که از این میزان، 23 میلیارد تومان سهم دو کمدی ابتدای جدول فروش بود. در این هفته 888 هزار نفر برای تماشای فیلم‌ها به سینماها رفتند.

رتبه اول فروش، این هفته هم در اختیار «هتل» به کارگردانی مسعود اطیابی قرار داشت. این فیلم 14 میلیارد تومان فروش کرد و 325 هزار نفر برای آن بلیت خریدند. به این ترتیب فروش کل این فیلم پس از دو ما و نیم اکران به 185 میلیارد رسید.

«ویلای ساحلی» به کارگردانی کیانوش عیاری هفته گذشته اکران شد و در هفته اول دو بازیگر اصلی فیلم یعنی رضا عطاران و پژمان جمشیدی موفق شدند نظر مخاطبان را جلب کنند. این فیلم در هفته اول اکران 200 هزار نفر را به سینماها برد و 9 میلیارد فروش به نام خودش زد.

فیلم «ویلای ساحلی» ساخته کیانوش عیاری در هفته اول اکران خود فروش قابل قبولی داشت.

پس از 9 ماه که از اکران فیلم «فسیل» به کارگردانی کریم امینی می‌گذرد، این فیلم هنوز جزو پرفروش‌های اکران هفتگی است. این هفته 71 هزار بلیت فروخت و فروشی 3 میلیاردی را به ثبت رساند. با این حساب میزان فروش کل این فیلم به 296 میلیارد رسید.

جایگاه چهارم جدول فروش هفتگی به انیمیشن «بچه زرنگ» اختصاص پیدا کرد. این فیلم که مدت‌ها در جایگاه دوم جدول فروش هفتگی قرار داشت حالا 2 میلیارد و 600 میلیون تومان فروخته و 81 هزار مخاطب کودک را به سینماها کشانده. فروش کل این فیلم پس از دو ماه‌ونیم به 48 میلیارد تومان رسیده است.

دو فیلم «ورود و خروج ممنوع» و «جوجه تیغی» هم این هفته به ترتیب در جایگاه پنجم و ششم اکران قرار داشتند. «ورود و خروج ممنوع» به کارگردانی امید آقایی هفته گذشته اکران شد و در این هفته توانست 50 هزار مخاطب داشته باشد. این فیلم 2 میلیارد و 200 میلیون تومان فروخت. «جوجه‌تیغی» به کارگردانی مستانه مهاجر پس از یک ماه اکران، این هفته 38 هزار تماشاگر داشت و یک میلیارد و 600 میلیون تومان فروش به نامش ثبت شد. این فیلم در کل این یک ماه 8 میلیارد و 600 میلیون تومان فروخته است.

یاید دید سه کمدی صدر جدول فروش، هفته آینده چه رقابتی را باهم پیش خواهند گرفت. 

منبع خبر : www.filmnews.ir

بروز ترین اخبار دنیا در یک لوقمه با پایگاه خبری لوقمه


حتما ببینید

پیشنهاد آخرهفته فیلم‌نیوز در بخش«کاناپه» | امروز روی کاناپه فیلم «صادق کرده» ساخته ناصر تقوایی را ببنید | انتقام

پیشنهاد آخرهفته فیلم‌نیوز در بخش«کاناپه» | امروز روی کاناپه فیلم «صادق کرده» ساخته ناصر تقوایی را ببنید | انتقام

فرانک کلانتری | صادق کرده حالا بخشی هویت تاریخ سینمای ایران است که سال ۱۳۵۱ …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *