تصاویر جدیدی از فیلم The Bikeriders منتشر شد

تصاویر جدیدی از فیلم The Bikeriders منتشر شد

جدیدترین تصاویر منتشر شده از فیلم The Bikeriders ستارگان این اثر، یعنی تام هاردی و آستین باتلر با تیپ گانگسترهای موتورسوار به تصویر می‌کشد.

 

فیلم The Bikeriders (موتورسواران) روایتگر داستان تبدیل شدن یک گروه موتورسواری از یک کلوب تفریحی به یک مافیای تمام عیار است که زندگی اعضای آن را به شدت تحت تأثیر قرار می‌دهد.

به تازگی تصاویر جدیدی از این فیلم منتشر شده است که بر سبک زندگی موتورسواران در دهه‌ی ۶۰ میلادی متمرکز است. اولین ویژگی که توجه بیننده را به خود جلب می‌کند کت چرمی تن باتلر است که تقریباً پای ثابت لباس موتورسواران است.

شما می‌توانید تصاویر منتشر شده از فیلم The Bikeriders را در زیر تماشا کنید.

جف نیکولز کارگردان فیلم The Bikeriders در مورد این اثر می‌گوید:

ما این فیلم را صرفاً به خاطر علاقه به فرهنگ موتورسواری نساختیم. این فیلم برای قدردانی از کارهای دنی لیون برای به تصویر کشیدن دنیای موتورسوارها بود. این کامل‌ترین نمایی است که شما می‌توانید از یک خرده فرهنگ به مردم ارائه کنید؛ گویی که خود این تصاویر ما را برای ساخت یک اقتباس سینمایی فرا می‌خواندند.

فیلم The Bikeriders به کارگردانی و نویسندگی جف نیکولز و بر اساس مجموعه تصاویری که توسط دنی لیون، عکاس و کارگردان مشهور، تهیه شده است و نقش مؤثری در شناساندن فرهنگ موتورسوارها به جامعه داشته است، توسعه یافته است. نیکولز پیش‌تر با کارگردانی آثاری همانند Mud (گل) و Midnight Special (ویژه‌ی نیمه‌شب) شناخته می‌شود. از بازیگران این اثر می‌توان به آستین باتلر و تام هاردی اشاره کرد.

هنوز تاریخ انتشار فیلم The Bikeriders مشخص نشده است.

منبع خبر : gamefa.com

بروز ترین اخبار دنیا در یک لوقمه با پایگاه خبری لوقمه


حتما ببینید

پیشنهاد آخرهفته فیلم‌نیوز در بخش«کاناپه» | امروز روی کاناپه فیلم «صادق کرده» ساخته ناصر تقوایی را ببنید | انتقام

پیشنهاد آخرهفته فیلم‌نیوز در بخش«کاناپه» | امروز روی کاناپه فیلم «صادق کرده» ساخته ناصر تقوایی را ببنید | انتقام

فرانک کلانتری | صادق کرده حالا بخشی هویت تاریخ سینمای ایران است که سال ۱۳۵۱ …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *