پخش جومونگ 3 از تلویزیون

جومونگ 3 کی پخش میشود + داستان و اسامی بازیگران

جامیونگ گو یا جومونگ 3 بزودی از تلویزیون پخش خواهد شد. این سریال دنباله جومونگ 2 یا همان فیلم امپراطور بادها است که در حال حاضر از شبکه تماشا در حال پخش می باشد و به نظر می رسد با اتمام آن، جومونگ 3 در جدول پخش شبکه تماشا قرار بگیرد. اگر مشتاق تماشای این فیلم هستید و می خواهید بدانید جومونگ 3 کی پخش میشود، همراه مگ تک باشید.

زمان پخش جومونگ 3

با توجه به زمان پخش جومونگ 2 از شبکه تماشا و جایگزین شدن جومونگ ۳ با این فیلم، به احتمال زیاد ساعت پخش جومونگ 3 با اسم امپراطور افسانه ها هرشب ساعت 19 از شبکه تماشا خواهد بود و می توانید تکرار آن را ساعت 13 ظهر، 1 بامداد و 7 صبح روز بعد تماشا کنید.

(جومونگ 3) یا امپراطور افسانه ها در 39 قسمت 90 دقیقه ای ساخته شده اما ممکن است با اصلاحاتی که حین دوبله صورت می گیرد به کمتر از این تعداد کاهش پیدا کند.

داستان جومونگ 3

سری سوم جومونگ، ادامه داستان فرمانروایان امپراطوری گوگوریو است که در کشور ناکرانگ رخ می دهد و بازگویی پیشگویی یک ساحر از آینده در مورد دو خواهر می باشد که یکی نجات دهنده کشور و دیگری نابود کننده است… .

بازیگران سریال جومونگ 3

مون سونگ کئونگموهیول در جومونگ ۳جونگ ریو-وونشاهزاده جامیونگ یا پوکوکیم سونگ ریونگموهاسوکیم سو-هیونمیو ریپارک مین یونگشاهزاده لاهیلیجو هیونوانگ هول جونگ کیونگ هوشاهزاده هودونگیئو جین-گونقش نوجوانی شاهزاده هودونگلی می سوکوانگ جاشیل (مادر لاهی)کیم سونگ ریونگموهاسو، مادر جامیونگهونگ یو سئوبچویری، پدر جامیونگ لیجو هیونژنرال بزرگ نانگ نانگ

باید دید آیا بعد از این فصل، جومونگ ۴ پخش میشود یا خیر.

منبع خبر : magtech.ir

بروز ترین اخبار دنیا در یک لوقمه با پایگاه خبری لوقمه


درصورت نیاز برای ارتباط با مدیریت سایت، بر روی “ارتباط با مدیریت وبسایت” کلیک کنید.

حتما ببینید

پیشنهاد آخرهفته فیلم‌نیوز در بخش«کاناپه» | امروز روی کاناپه فیلم «صادق کرده» ساخته ناصر تقوایی را ببنید | انتقام

پیشنهاد آخرهفته فیلم‌نیوز در بخش«کاناپه» | امروز روی کاناپه فیلم «صادق کرده» ساخته ناصر تقوایی را ببنید | انتقام

فرانک کلانتری | صادق کرده حالا بخشی هویت تاریخ سینمای ایران است که سال ۱۳۵۱ …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *