خلاصه داستان فیلم سرهنگ ثریا

داستان فیلم سرهنگ ثریا (ثریا عبداللهی در واقعیت کیست)

در چهل و یکمین جشنواره فیلم فجر بود که از فیلم سینمایی سرهنگ ثریا رونمایی شد. فیلمی درام و حماسی با موضوع بین المللی که می تواند در هر نقطه ای از جهان رخ بدهد و احساسات مادرانه را به زیبایی به تصویر کشیده است. به بهانه پخش فیلم سرهنگ ثریا از سینماهای کشور، خلاصه داستان فیلم سرهنگ ثریا و اسامی بازیگران را با شما به اشتراک می گذاریم. همراه مگ تک باشید.

داستان فیلم سرهنگ ثریا چیست

فیلم سرهنگ ثریا داستان زندگی ثریا عبداللهی را روایت می کند، زنی که فرزندش گرفتار سازمان مجاهدین خلق شده و در تلاش است تا او را را نجات دهد.

فیلم سرهنگ ثریا غم، نگرانی و اندوه مادران اعضای مجاهدین را به خوبی روایت کرده و در خلاصه داستان فیلم سرهنگ ثریا آمده : (این راه با گریه باز نمیشه).

داستان واقعی سرهنگ ثریا در مورد زنی به نام ثریا عبداللهی، مادر امیر اصلان حسنزاده است که با وجود تغییر افکار و احساسات فرزندش در اردوگاه اشرف، دست از تلاش نمی کشد و به نجات فرزندش امیدوار است.

نگاه این فیلم بیشتر بر روی خانواده هایی است که فرزندی در این اردوگاه دارند و برای نجات جان فرزندانشان و یا ملاقات با آنها راهی عراق شده اند. آنها نه در داخل کشور مورد پذیرش قرار می گیرند و نه در عراق زندگی قابل قبولی دارند.

به گفته کارگردان فیلم سرهنگ ثریا (لیلی عاج)؛ این فیلم سعی دارد چهره ای از منافقین را به نمایش بگذارد که تاکنون بازگو نشده است و نمای خاصی از داخل سازمان ارائه نمی دهد، بلکه تنها غم و درد پدرمادرها از تغییر افکار و احساسات فرزندانشان را به تصویر کشیده است.

بازیگران سرهنگ ثریا

ژاله صامتی

دیبا زاهدی

سلیمه رنگزن

حمیدرضا محمدی

شهروز آقایی‌ پور

وحید آقاپور

منیره حسین‌زاده

مجید پتکی

مجید نظیمی آرانی

کمال تبریزی به عنوان مشاور کارگردان در این فیلم حضور داشته است.

از جمله حواشی فیلم سرهنگ ثریا در جشنواره فیلم فجر حضور خانواده های منافقین بهمراه عکس فرزندانشان و بغض و ناراحتی آنها بود.

منبع خبر : magtech.ir

بروز ترین اخبار دنیا در یک لوقمه با پایگاه خبری لوقمه


درصورت نیاز برای ارتباط با مدیریت سایت، بر روی “ارتباط با مدیریت وبسایت” کلیک کنید.

حتما ببینید

پیشنهاد آخرهفته فیلم‌نیوز در بخش«کاناپه» | امروز روی کاناپه فیلم «صادق کرده» ساخته ناصر تقوایی را ببنید | انتقام

پیشنهاد آخرهفته فیلم‌نیوز در بخش«کاناپه» | امروز روی کاناپه فیلم «صادق کرده» ساخته ناصر تقوایی را ببنید | انتقام

فرانک کلانتری | صادق کرده حالا بخشی هویت تاریخ سینمای ایران است که سال ۱۳۵۱ …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *