علی شادمان در سریال سرزمین مادری

سریال سرزمین مادری چند قسمت است؟ از کجا ببینیم؟

سریال تاریخی و پربازیگر سرزمین کهن به کارگردانی کمال تبریزی و تهیه کنندگی محمد مسعود اولین بار در سال 1392 روی آنتن تلویزیون رفت اما پس از پخش چند قسمت ابتدایی به دلیل دیالوگ هایی از فیلم که حاوی اهانت به قوم بختیاری بود با اعتراضات روبرو شده و متوقف شد. اکنون پس از 10 سال قرار است این سریال پرحاشیه با نام جدید سرزمین مادری پخش شود. در این نوشته خواهیم گفت سریال سرزمین مادری چند قسمت است و چند فصل دارد؟

سرزمین مادری چند فصل و چند قسمت است؟

سریال سرزمین مادری در 3 فصل (3 فاز) ساخته شده است این سریال در مجموع 66 قسمت دارد. بنابراین باید منتظر یک سریال طولانی مدت باشیم. فاز اول سرزمین مادری دهه 30، فاز دوم دهه 40 و فاز سوم دهه 50 ایران را به تصویر می کشد. این سریال اولین بار در دی ماه 92 از تلویزیون پخش شد و پس از پخش 3 قسمت متوقف شد. طبق شنیده ها قرار است هر هفته 2 قسمت از این سریال از طریق تلوبیون و یا احتمالا تلویزیون پخش شود که البته 2 قسمت اول از تلوبیون پخش شده است. باید دید آیا پخش سرزمین مادری از تلویزیون بلاخره محقق میشود یا نه.

اسامی بازیگران سریال سرزمین مادری

سریال سرزمین مادری را می توان پربازیگرترین سریال تلویزیون دانست که بازیگران بزرگی در آن ایفای نقش کرده اند. اگر در آن سال ها این سریال را دیده باشید حتما علی شادمان در سریال سرزمین مادری را با یاد می آورید که یک کودک خردسال بود. دیگر بازیگران سرزمین مادری عبارتند از:

شهاب حسینی، نیکی کریمی، محمدرضا فروتن، هنگامه قاضیانی، امیر آقایی، جعفر دهقان، جواد عزتی، محسن تنابنده، پژمان بازغی، فرهاد قائمیان، حسین محجوب، پرویز پورحسینی، آرش مجیدی، الهام حمیدی، میترا حجار، رضا کیانیان، هومن سیدی، بابک حمیدیان، فرشته صدرعرفایی، سعید راد، شبنم قلی‌ خانی، لیلا زارع، سام درخشانی، علیرضا خمسه، آشا محرابی، ارسلان قاسمی، ترلان پروانه، پریوش نظریه، بیتا فرهی، لیلا برخورداری، حسین مهری، ثریا قاسمی، حمیده مقدسی، حسن پورشیرازی، مهران رجبی، حسین محب‌ اهری، رسول نقوی، برزو ارجمند، محمدرضا مالکی، محمود بنفشه‌ خواه، فرزین محدث، حسین سحرخیز، کوروش سلیمانی، بهرام ابراهیمی، گلچهره سجادیه، شهرام قائدی، امیرحسین آرمان، مهرداد ضیایی، سعید نیکپور، صالح میرزا آقایی، رضا بنفشه‌ خواه، مجید سعیدی و حسین عابدینی.

داستان سریال سرزمین مادری

سریال سرزمین مادری اتفاقات تاریخی و سیاسی ایران از سال 20 تا پیروزی انقلاب را به تصویر می کشد. داستان از زاویه دید پسری به نام رهی با بازی علی شادمان روایت می شود.

سریال سرزمین مادری را از کجا ببینیم؟

کمال تبریزی گفته با صحبت هایی که با سیما فیلم داشته این قول را از آن ها گرفته که سریال سرزمین مادری از مهر 1402 روی آنتن تلویزیون برود و احتمالا روزهای پنجشنبه و جمعه هر هفته قسمت های جدید منتشر شود. سریال سرزمین مادری ابتدا قرار بود از تلویزیون و از شبکه 3 پخش شود اما در حال حاضر پخش آن از تلوبیون آغاز شده است.

منبع خبر : magtech.ir

 


درصورت نیاز برای ارتباط با مدیریت سایت، بر روی “ارتباط با مدیریت وبسایت” کلیک کنید.

حتما ببینید

پیشنهاد آخرهفته فیلم‌نیوز در بخش«کاناپه» | امروز روی کاناپه فیلم «صادق کرده» ساخته ناصر تقوایی را ببنید | انتقام

پیشنهاد آخرهفته فیلم‌نیوز در بخش«کاناپه» | امروز روی کاناپه فیلم «صادق کرده» ساخته ناصر تقوایی را ببنید | انتقام

فرانک کلانتری | صادق کرده حالا بخشی هویت تاریخ سینمای ایران است که سال ۱۳۵۱ …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *