انیمه Nausicaa of the Valley of the Wind

غیر رسمی: هایائو میازاکی دنباله انیمه Nausicaa of the Valley of the Wind را خواهد ساخت

به نظر می‌رسد که پروژه بعدی «هایائو میازاکی» ارتباطی با انیمه زیبا و فراموش نشدنی انیمه Nausicaa of the Valley of the Wind (نائوشیکا از دره باد) خواهد داشت.

«هایائو میازاکی»، کارگردان بزرگ و صاحب سبک دنیای انیمه، پس از یک وقفه‌ای 10 ساله بازگشت و با پروژه جدیدی به نام پسرک و حواصیل (The Boy and the Heron)، دوباره توانست مخاطبینش را به وجد بیاورد. او در واقع قصد بازنشستگی نداشته و در ماه‌های اخیر به صورت مستقیم و غیرمستقیم به ساخت یک انیمه سینمایی جدید اشاره کرده است.

میازاکی دنباله انیمه Nausicaa of the Valley of the Wind را خواهد ساخت

طبق گفته‌های مستند جدید استودیوی «جیبلی»، آن‌ها اعلام کرده‌اند که ما توانسته‌ایم به مسیر کارگردانی «هایائو میازاکی» در طول دهه‌های گذشته پی ببریم و در این میان، تصاویری از انیمه نائوشیکا از دره باد (Nausicaä of the Valley of the Wind) که در سال 1984 ساخته شده بود، نیز مشاهده شد. احتمالاً ساخت دنباله‌ای برای این اثر، در طرح‌های آینده هایائو میازاکی قرار داشته باشد.
انیمه Nausicaa of the Valley of the Wind
مهم است بدانیم که نائوشیکا در ابتدا به عنوان یک مانگا برنامه‌ریزی شده بود و در حالی که مستند پخش شده هیچ اشاره مستقیمی به پروژه‌های آتی استودیو جیبلی نکرده است. بازطراحی شخصیت نائوشیکا و بیانیه‌های «هایائو میازاکی» می‌تواند نشان‌دهنده برنامه‌های آینده آن‌ها برای ساخت یک پروژه جدید باشد.
به هر حال، تنها چیزی که می‌دانیم این است که حداقل یک پروژه بلند دیگر از خالق انیمه‌های نائوشیکا از دره باد و پسرک و حواصیل در آینده منتشر خواهد شد. باید صبر کرد و دید که واکنش او نسبت به این اخبار چگونه خواهد بود.

منبع خبر : figar.ir

بروز ترین اخبار دنیا در یک لوقمه با پایگاه خبری لوقمه


درصورت نیاز برای ارتباط با مدیریت سایت، بر روی “ارتباط با مدیریت وبسایت” کلیک کنید.

حتما ببینید

پیشنهاد آخرهفته فیلم‌نیوز در بخش«کاناپه» | امروز روی کاناپه فیلم «صادق کرده» ساخته ناصر تقوایی را ببنید | انتقام

پیشنهاد آخرهفته فیلم‌نیوز در بخش«کاناپه» | امروز روی کاناپه فیلم «صادق کرده» ساخته ناصر تقوایی را ببنید | انتقام

فرانک کلانتری | صادق کرده حالا بخشی هویت تاریخ سینمای ایران است که سال ۱۳۵۱ …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *