فیلمبرداری فیلم Deadpool 3

فیلمبرداری فیلم Deadpool 3 از سر گرفته شد

قسمت سوم فیلم ددپول یکی از مورد انتظارترین فیلم‌ها در سال 2024 است که اخیراً به طور رسمی اعلام شد که فیلمبرداری فیلم Deadpool 3 از سر گرفته می‌شود.

چندی پیش خبری منتشر شد که جزئیاتی از ادامه تولید فیلم Deadpool 3 در ژانویه 2024 ارائه داد. این اطلاعات بر اساس گزارش‌هایی از منابع معتبر در صنعت سینما و تلویزیون به انتشار رسید؛ اما با این وجود طی اخبار اخیر، مشخص شد که فیلمبرداری این فیلم به طور مجدد آغاز گردید.

فیلمبرداری فیلم Deadpool 3

بر اساس حواشی پخش شده، فیلم Deadpool 3 قرار است به همان اندازه خشونت‌بار باشد و از قسمت‌های قبلی این سری بهتر خواهد بود. کوین فایگی، رئیس مارول استودیوز نیز به عنوان یکی از تهیه‌کنندگان اصلی این فیلم فعالیت خواهد کرد.

جالب است بدانید که در فیلم Deadpool 3، ددپول این بار تنها نبوده و با ولورین (با بازی هیو جکمن) همکاری خواهد داشت. به نظر می‌رسد ولورینی که در این فیلم مشاهده می‌شود، از یک خط زمانی متفاوت نمایان خواهد شد. در یک مصاحبه با برنامه Jess Cagle، جکمن توضیح داد:

“در دنیای مارول، وجود خطوط زمانی و تغییراتی که در آن‌ها رخ می‌دهد، مرتبط با شیوه‌ای است که در این دنیا وجود دارد. این نکته مهم است که خطوط زمانی همواره در حال حرکت و تغییر هستند. بنابراین، می‌توانیم به عقب برگردیم و به رویدادهای گذشته نگاه کنیم. این رویکرد علمی است که به ما امکان می‌دهد تا جدول زمانی لوگان را که برای شما و طرفداران اهمیت دارد، حفظ کنیم و خراب نکنیم.”

منبع خبر : figar.ir

بروز ترین اخبار دنیا در یک لوقمه با پایگاه خبری لوقمه


درصورت نیاز برای ارتباط با مدیریت سایت، بر روی “ارتباط با مدیریت وبسایت” کلیک کنید.

حتما ببینید

پیشنهاد آخرهفته فیلم‌نیوز در بخش«کاناپه» | امروز روی کاناپه فیلم «صادق کرده» ساخته ناصر تقوایی را ببنید | انتقام

پیشنهاد آخرهفته فیلم‌نیوز در بخش«کاناپه» | امروز روی کاناپه فیلم «صادق کرده» ساخته ناصر تقوایی را ببنید | انتقام

فرانک کلانتری | صادق کرده حالا بخشی هویت تاریخ سینمای ایران است که سال ۱۳۵۱ …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *