فیلم Superman: Legacy

لکس لوتر با بازی نیکلاس هولت یکی از محبوب‌ترین کاراکترهای جیمز گان است

جیمز گان اخیرا اظهار داشته که لکس لوتر با بازی نیکلاس هولت یکی از محبوب‌ترین کاراکترهایش از دی‌سی است.

 

فیلم Superman: Legacy به نویسندگی و کارگردانی جیمز گان است و حالا این نویسنده و کارگردان حضور نیکلاس هولت در نقش لکس لوتر را در این اثر تأیید کرده است. جیمز گان اخیرا در پستی در اینستاگرام به صحبت درباره انتخاب نیکلاس هولت برای نقش لکس لوتر پرداخته است.

در فیلم «سوپرمن: میراث» لکس لوتر با بازی نیکلاس هولت قرار است دشمنی قدرتمند برای سوپرمن با بازی دیوید کورنسوت باشد. در این پست اینستاگرامی، جیمز گان تصویری از خودش در کنار نیکلاس هولت منتشر کرده و در پشت آن‌ها نیز تصاویری از سوپرمن در دوره‌های مختلف دیده می‎‌شود. جیمز گان نوشته:

سرانجام می‌توانم بگویم که نیکلاس هولت نقش لکس لوتر را در فیلم «سوپرمن: میراث» بازی می‌کند و واقعا از این موضوع خوشحالم. ما دیشب برای شام بیرون رفتیم و جشن گرفتیم چراکه لکس لوتری ساختیم که با آنچه که قبلا دیدید واقعا متفاوت است و هرگز آن را فراموش نخواهید کرد.

فیلم Superman Legacy

در کنار دیوید کورنسوت و نیکلاس هولت، ریچل برازناهان قرار است نقش لوئیس لین را بازی کند. رفیق سوپرمن یعنی جیمی اولسن نیز در این فیلم توسط اسکایر جیسوندو به تصویر کشیده خواهد شد. ماریا گابریلا د فاریا نیز در این فیلم نقش شخصیت شرور دیگری به نام انجینیر را بازی خواهد کرد.

کاراکترهای دیگری از کمیک‌های دی‌سی همچون گای گاردنر ملقب به گرین لنترن با بازی نیتن فیلیون، هاک‌گرل با بازی ایزابلا مرسد، مستر تریفیک با بازی ادی گاتگی و متامورفو با بازی آنتونی کاریگان نیز در این اثر سینمایی تازه حضور خواهند داشت. فیلم «سوپرمن: میراث» برای اکران در تاریخ ۱۱ ژوئیه سال ۲۰۲۵ میلادی (جمعه ۲۰ تیر ۱۴۰۴) برنامه‌ریزی شده است.

منبع خبر : gamefa.com

بروز ترین اخبار دنیا در یک لوقمه با پایگاه خبری لوقمه


حتما ببینید

پیشنهاد آخرهفته فیلم‌نیوز در بخش«کاناپه» | امروز روی کاناپه فیلم «صادق کرده» ساخته ناصر تقوایی را ببنید | انتقام

پیشنهاد آخرهفته فیلم‌نیوز در بخش«کاناپه» | امروز روی کاناپه فیلم «صادق کرده» ساخته ناصر تقوایی را ببنید | انتقام

فرانک کلانتری | صادق کرده حالا بخشی هویت تاریخ سینمای ایران است که سال ۱۳۵۱ …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *