نسخه با کیفیت فیلم اوپنهایمر منتشر شد

نسخه با کیفیت فیلم اوپنهایمر منتشر شد

فیلم جدید کریستوفر نولان با عنوان اوپنهایمر پس از چهار ماه اکران سینمایی، اکنون به صورت نسخه باکیفیت وارد نمایش خانگی شده است.

نولان که با آثاری چون مجموعه بتمن، اینتراستلار و اینسپشن جایگاه ویژه‌ای در هالیوود دارد، این بار فیلمی زندگی‌نامه‌ای ساخته است.فیلم اوپنهایمر براساس کتابی درباره زندگی جی. رابرت اوپنهایمر، فیزیکدانی که در طراحی بمب اتمی حضور داشته، ساخته شده است. این فیلم در تیرماه امسال اکران شد و مورد استقبال قرار گرفت. حال نسخه با کیفیت آن برای تماشا در خانه منتشر شده است تا علاقه‌مندان بتوانند آن را تجربه کنند.

فیلم اوپنهایمر به کارگردانی کریستوفر نولان و بازی کیلین مورفی در نقش اصلی، یکی از موفق‌ترین آثار سینمایی سال 2022 به‌شمار می‌رود.

این فیلم در ژانر درام تاریخی و زندگی‌نامه‌ای، داستان زندگی فیزیکدان مشهور جهان یعنی رابرت اوپنهایمر را روایت می‌کند. علاوه بر کیلین مورفی، بازیگران بزرگی همچون امیلی بلانت، مت دیمون و رابرت داونی جونیور نیز در این فیلم ایفای نقش کرده‌اند.

اوپنهایمر مورد استقبال گسترده مخاطبان قرار گرفت و توانست در گیشه جهانی 948.7 میلیون دلار فروش کند. این موفقیت باعث شد تا پس از باربی و برادران سوپر ماریو، سومین فیلم پرفروش سال لقب گیرد. همچنین به عنوان پرفروش‌ترین فیلم مرتبط با جنگ جهانی دوم شناخته می‌شود.

منبع خبر : magtech.ir

بروز ترین اخبار دنیا در یک لوقمه با پایگاه خبری لوقمه


درصورت نیاز برای ارتباط با مدیریت سایت، بر روی “ارتباط با مدیریت وبسایت” کلیک کنید.

حتما ببینید

پیشنهاد آخرهفته فیلم‌نیوز در بخش«کاناپه» | امروز روی کاناپه فیلم «صادق کرده» ساخته ناصر تقوایی را ببنید | انتقام

پیشنهاد آخرهفته فیلم‌نیوز در بخش«کاناپه» | امروز روی کاناپه فیلم «صادق کرده» ساخته ناصر تقوایی را ببنید | انتقام

فرانک کلانتری | صادق کرده حالا بخشی هویت تاریخ سینمای ایران است که سال ۱۳۵۱ …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *