پوستر جدید سریال Avatar: The Last Airbender منتشر شد

پوستر جدید سریال Avatar: The Last Airbender منتشر شد

پوستر جدیدی از سریال مورد انتظار Avatar: The Last Airbender منتشر شده که شخصیت‌های محبوب داستان را در کنار یکدیگر نشان می‌دهد.

انیمیشن سریالی Avatar: The Last Airbender (آواتار: آخرین بادافزار) یکی از موفق‌ترین تلاش‌های غرب برای ساخت اثری با حال و هوای انیمه‌های شرقی بود که حال پس از گذشت چندین سال کمپانی نتفلیکس وارد عمل شده تا لایو اکشن آن را تولید نماید. لایو اکشنی که برای سال‌های متوالی در دست ساخت بوده و این غول سرویس استریم حساب ویژه‌ای بر روی موفقیت آن باز کرده است؛ مخصوصاً پس از تولید و پخش لایو اکشن وان پیس که به طرز غیرمنتظره‌ای با بازخوردهای مثبتی از سوی مخاطبین مواجه شد.

به مانند انیمیشن Avatar: The Last Airbender، در لایو اکشن نتفلیکس نیز شاهد ماجراجویی‌های پسری به نام آنگ هستیم که از توانایی کنترل هوا در دنیایی جنگ‌زده بهره می‌برد. دنیایی که در آن ۴ عنصر آب، خاک، هوا و آتش از اهمیت ویژه‌ای برخوردار بوده و مسبب جنگی خانمان‌سوز میان مردم این سرزمین شده است.

حال نیز پوستر جدیدی از این لایو اکشن منتشر شده که شخصیت‌های اصلی داستان را به معرض نمایش گذاشته است.

در حالی که مجموعه تلویزیونی Avatar: The Last Airbender برای پخش در تاریخ ۲۲ فوریه ۲۰۲۴ (۳ اسفند) برنامه شده، کمپانی پارامونت نیز مشغول ساخت انیمیشن سینمایی متفاوتی می‌باشد که سبب شده تا طرفداران آواتار روزهای هیجان‌انگیزی را در پیش رو داشته باشند.

منبع خبر : gamefa.com

بروز ترین اخبار دنیا در یک لوقمه با پایگاه خبری لوقمه


حتما ببینید

پیشنهاد آخرهفته فیلم‌نیوز در بخش«کاناپه» | امروز روی کاناپه فیلم «صادق کرده» ساخته ناصر تقوایی را ببنید | انتقام

پیشنهاد آخرهفته فیلم‌نیوز در بخش«کاناپه» | امروز روی کاناپه فیلم «صادق کرده» ساخته ناصر تقوایی را ببنید | انتقام

فرانک کلانتری | صادق کرده حالا بخشی هویت تاریخ سینمای ایران است که سال ۱۳۵۱ …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *